صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عزت‌اللهی: تلاش می‌کنم در ردینگ نماینده خوبی برای ایران باشم
عزت‌اللهی: تلاش می‌کنم در ردینگ نماینده خوبی برای ایران باشم

عزت‌اللهی: تلاش می‌کنم در ردینگ نماینده خوبی برای ایران باشم

هافبک ایرانی تیم فوتبال ردینگ انگلیس می‌گوید حضورش در این باشگاه یک شانس بزرگ برایش محسوب می‌شود.

سعید عزت اللهی

به گزارش کسب و کار نیوز، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: به تازگی اردوی نخست را پشت سر گذاشتیم و برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم. امیدوارم در فرصت باقی مانده همه تلاش کنند و دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا از زمان باقی مانده تا این رقابت‌ها نهایت استفاده را کنیم. باید از زمان باقی مانده بهره ببریم، تا بتوانیم نقطه ضعف‌های خودمان را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا برطرف کنیم و مشکلاتی که به لحاظ امکانات داشتیم را از پیش رو برداریم و با یک قهرمانی در آسیا بتوانیم هدیه خوبی به مردم بدهیم.

وی مورد دیدار ایران برابر ازبکستان که منجر به پیروزی یک بر صفر یاران کی‌روش شد، اظهار کرد: بازی خوبی برای تیم بود. به خصوص برای بازیکنانی که بعد از جام جهانی به تیم اضافه شدند. این دیدار برای جوانترها محک مناسبی بود.

عزت‌اللهی با بیان اینکه ازبکستان از تیم‌های قوی آسیاست افزود: بازی کردن مقابل این تیم آن هم در زمین خودش بسیار سخت است. این دیدار فیزیکی و پر برخورد بود چرا که مسابقات باشگاهی به تازگی شروع شده و بازیکنان از نظر بدنی کاملا آماده نشده و به اوج آمادگی خود نرسیده‌اند. از این رو مسابقه با ازبکستان برای ما در مسیر آماده سازی موثر خواهد بود.

این بازیکن لژیونر درباره حضورش در ردینگ انگلیس بیان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق در زندگی حرفه‌ای من رخ داد چرا که شانس بزرگی برای من است. ان‌شاء‌الله خدا کمک کند تا در ردینگ نماینده خوبی برای کشورم باشم. در لیگ چمپیونشیپ فاصله میان بازی‌ها خیلی کم است و باید سخت تلاش کنم و بجنگم تا به مراحل بالاتری برسم.

عزت‌اللهی درباره نمایش تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه نیز گفت: جام جهانی برای ایران خیلی خوب بود و بازی‌های بزرگی را در آنجا برگزار کردیم و از رضایت مردم ایران از تیم ملی بسیار خوشحالم.

وی در پایان اضافه کرد: در جام جهانی توانستم یک گل به اسپانیا بزنم که می‌توانست نقطه عطفی برای من باشد اما متاسفانه پذیرفته نشد. خوشحالم که مردم از تیم ما راضی بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.