صفحه اصلی / دسته بندی نشده / درباره حادثه تروریستی اهواز از وزرای مربوطه توضیح خواهیم خواست
درباره حادثه تروریستی اهواز از وزرای مربوطه توضیح خواهیم خواست

سخنگوی فراکسیون امید:

درباره حادثه تروریستی اهواز از وزرای مربوطه توضیح خواهیم خواست

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از محکومیت حادثه تروریستی اهواز در نشست صبح امروز هیات رئیسه این فراکسیون خبر داد.

فراکسیون امید

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید صبح امروز برگزار و مقرر شد کمیته‌های سیاسی و اقتصادی پیشنهادات مشخص خود را در مورد مسائل مختلف این حوزه در دو سه هفته آینده ارائه کند تا فراکسیون در این باره به جمع بندی برسد.

همچنین پیشنهاد شد از اقتصاددان‌ها و اهل فن در مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نظر خواهی شود تا راهکارهایی برای رفع نگرانی آحاد جامعه ارائه شود.

پارسایی اضافه کرد: انتخابات هیات فراکسیون امید نیز احتمالا یکشنبه آینده در مجمع عمومی این فراکسیون برگزار می‌شود و تصمیم این است که من و یکی دو نفر از دیگر دوستان کاندیدا نشویم تا سایر اعضای فراکسیون برای حضور در هیات رئیسه میدان پیدا کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اضافه کرد:‌ از نظر ما هرگونه عملیات تروریستی محکوم است و خصوصا عملیات تروریستی دیروز که باعث شهادت چند نفر از هموطنانمان شد. در این باره با بازماندگان همدردی می‌کنیم و حتما در فراکسیون و یا صحن مجلس توضیحاتی را از وزرای مربوطه خواهیم خواست.

پارسایی در پایان با اشاره به تاکید فراکسیون امید بر ضرورت تصویب لوایح چهارگانه اظهار کرذد: ما از ابتدا موافق تصویب این لوایح که مقدمه اس ای تی اف است بودیم چرا که اینها در راستای شفاف سازی مسائل اقتصادی است و شورای عالی امنیت ملی هم با لحاظ مواردی آن را تایید کرده بود. امیدواریم پیش از این که فرصت از دست برود این اقدام انجام شود تا فشار مضاعفی بر مردم وارد نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.