صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / خودروهای متخلف با دستور دادستان خاش توقیف می شوند
خودروهای متخلف با دستور دادستان خاش توقیف می شوند

خودروهای متخلف با دستور دادستان خاش توقیف می شوند

در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت شهرستان خاش با حضور فرماندار، دادستان و مسئولان دست اندرکار مشکلات حوزه سوخت و شلوغی صف در جایگاهها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد خودروهای متخلف که سوخت گیری چندباره در جایگاهها دارند با پیگیری و نظارت های مسئولان و دستور دادستان توقیف شوند.

خودرو

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌فرماندار شهرستان خاش گفت: وجود صف های طولانی سوخت در جایگاهها معضلی آزار دهنده بوده که شهروندان این شهرستان را به شدت با مشکل مواجه کرده است.

حمیدالدین یوسفی با شاره به برخورد با جایگاه داران متخلف، توقیف خودروهایی که سوخت زنی چندباره در جایگاهها دارند، انسداد کارت های مهاجر و… گفت: افزون بر ۹۰ هزار کارت سوخت مهاجر با دستور دادستان مرکز استان و همکاری شرکت نفت ابطال شده اند‌.

فرماندار خاش ادامه داد: برای ارائه خدمات به شهروندان از ظرفیت های شهرستان بهره خواهیم برد‌.

رضا حکمتیان دادستان شهرستان خاش هم با تاکید بر اینکه توقیف ۱۰ روزه و دو ماهه خودروهای متخلف مورد توجه حوزه قضایی است، گفت: از انجام کارهای فرسایشی و خارج از توان نیروها که نتیجه مثبتی به دنبال ندارد، استقبال نمی کنیم و قطعا با متخلفان حوزه سوخت برخوردی جدی خواهیم داشت‌.

معاون عمرانی فرماندار، رئیس شورای شهرستان خاش، مدیران شرکت نفت، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت هم به بیان دیدگاههای خود پرداختند‌.

متعهد کردن جایگاهها برای پیشگیری از تخلفات و سودجویی های آنها، انسداد کارت های مهاجر، برنامه کدینگ کردن جایگاهها و تشدید برنامه های نظارتی و کنترلی از تصمیمات مهم این جلسه بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.