صفحه اصلی / سرخط خبرها / دور جدید توزیع سبد کالا در سیستان و بلوچستان آغاز شد
دور جدید توزیع سبد کالا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

دور جدید توزیع سبد کالا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز دومین دور توزیع سبد کالا ویژه مددجویان نهادهای حمایتی خبر داد.

مهرداد جهاندیده با بیان اینکه دومین دور توزیع سبد کالا همزمان با سراسر کشور در این استان شروع شده است، اظهار داشت: در این دوره ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ خانوار زیرپوشش نهادهای حمایتی مشمول دریافت سبد کالا هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: از این تعداد ۹۱ هزار خانوار متعلق به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بقیه مددجویان بهزیستی هستند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ارزش مادی این سبد غذایی را برای خانواده کامل ۵ نفره، ۱۳۰ هزار تومان و خانوار ۶ نفر و بالاتر ۱۴۵ هزار تومان ذکرکرد و گفت: مشمولان می توانند به تناسب اعتبار اختصاص یافته در کارت یارانه سرپرست خانوار نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
جهاندیده تصریح کرد: افراد واجد شرایط برای دریافت بسته‌ های غذایی خود می ‌توانند به فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای همچون رفاه،‌ اتکا، کوروش و شهروند مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه این سبد کالایی شامل اقلامی نظیر گوشت قرمز،‌ گوشت مرغ،‌ برنج،‌ تخم مرغ، ماکارونی،‌ حبوبات،‌ لبنیات،‌ روغن، خرما و رب گوجه است، افزود: شهروندان مشمول طرح می توانند این بسته‌های غذایی را از فروشگاه‌های طرف قرارداد وزارت رفاه خریداری کنند و محدودیتی در انتخاب کالا ندارند.
جهاندیده خاطر نشان کرد: تمامی فروشگاههای طرف قرارداد بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزد نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولان به ارزش مجموع تراکنش های انجام شده اقدام کنند

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.