صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / لیگ دسته اول فوتبال/ پیروزی شهرداری تبریز و قشقایی شیراز در هفته پنجم
لیگ دسته اول فوتبال/ پیروزی شهرداری تبریز و قشقایی شیراز در هفته پنجم

لیگ دسته اول فوتبال/ پیروزی شهرداری تبریز و قشقایی شیراز در هفته پنجم

شهرداری تبریز و قشقایی شیراز هفته پنجم لیگ دسته یک را با پیروزی بر حریفان خود پشت سر گذاشتند.

لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، امروز (شنبه) هفته پنجم لیگ آزادگان از سر گرفته شد و دو تیم‌ شهرداری تبریز و قشقایی شیراز با پیروزی بر حریفان خود موفق شدند سه امتیاز این هفته را به حساب خود واریز کنند.

در بازی اول دو تیم مس رفسنجان و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تبریزی‌ها به پایان رسید تا شهرداری اولین برد خود را در لیگ آزادگان تجربه کند.

گل‌های این بازی را مهدی قریشی در دقیقه ۴ و فرشاد بیابانی در دقایق ۲۷ و ۸۵ به ثمر رساندند.

بازی بعدی که بین دو تیم قشقایی شیراز و شهرداری ماهشهر برگزار شد با پیروزی لحظه آخری قشقایی همراه بود و این تیم موفق شد در دقایق پایانی بازی مساوی را با نتیجه ۲ بر یک معاوضه کند تا سه امتیاز خانگی این مسابقه را کسب کند.

گل‌ اول این بازی را محمدجواد عباسی در دقیقه ۱۵ برای قشقایی به ثمر رساند. خیرالله ویسی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشید تا شهرداری ماهشهر در آستانه کسب اولین امتیازش در لیگ باشد ولی رسول بهاروندی مانع وقوع چنین اتفاقی شد و در دقیقه ۹۰ گل پیروزی بخش قشقایی را به ثمر رساند.

بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و مشکی‌پوشان مشهد هم به دلیل عدم صدور مجوز بازی برای تیم مشکی‌پوشان از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال لغو شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.