صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سخنرانان ماه محرم باید مردم را به وحدت حول محور مبارزه با ظلم دعوت کنند

علیرضابیگی:

سخنرانان ماه محرم باید مردم را به وحدت حول محور مبارزه با ظلم دعوت کنند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سخنرانان مراسم عزاداری ماه محرم باید حول محور تبیین نهضت عاشورا و دعوت مردم به وحدت و همدلی در مبارزه با ظلم و ستم صحبت کنند.

احمد علیرضا بیگی

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه سخنرانان مراسم عزاداری ماه محرم باید پیرامون چه مسائلی صحبت کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز در رویارویی با نظام سلطه قرار گرفته‌ایم، سخنرانان ماه محرم باید پیرامون فلسفه نهضت عاشورا و وحدت حول این نهضت که قدرت نرم جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، سخنرانی کنند.

وی در ادامه گفت: قدرت وحدت بود که ما را به پیروزی در رویارویی با نظام ستمشاهی رساند و ما را از گردنه‌های نفس‌گیر عبور داد بنابراین سخنرانان باید در تبیین نهضت عاشورا و دعوت مردم به وحدت و همدلی حول محور مبارزه با ظلم و ستم صحبت کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: طبیعی است که استفاده از منابر در جهت اهداف سیاسی از گذشته نیز وجود داشته است، اما در شرایط امروز همه باید بر روی وحدت حول محور عاشورا تاکید داشته باشیم و مردم را به شناختن فلسفه قیام عاشورا دعوت کنیم.

علیرضابیگی در پایان گفت: حسینیه‌ها و تکایای ما به وسیله مردم اداره می‌شود و مردم خودشان درست را از غلط تشخیص می‌دهند و مردم امروز برای حل مشکلات خود به امام حسین (ع) متوسل هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.