صفحه اصلی / سیاسی / دولت / جهانگیری: عزم ملت و دولت ایران در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر خواهد شد
جهانگیری: عزم ملت و دولت ایران در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر خواهد شد

با محکومیت حادثه تروریستی اهواز

جهانگیری: عزم ملت و دولت ایران در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر خواهد شد

معاون اول رییس جمهور در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی اهواز، ضمن تقبیح عملکرد رژیم‌های مستبدی که برای پیشبرد اهداف آمریکا و صهیونیسم، مزدور می‌پرورانند، تاکید کرد: بدون تردید این اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.

جلسه شورای اقتصاد با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول ریاست‌جمهوری، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی امروز اهواز که در نخستین روز هفته دفاع مقدس رخ داد و موجب شهادت جمعی از نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیز شهادت جمع دیگری از هموطنان عزیزمان بویژه زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم شد، نشانه دیگری از طراحی و توطئه گری دشمنان این ملک و ملت است.

رژیم های مستبدی که برای پیشبرد اهداف آمریکا و صهیونیسم، مزدور می پرورانند و ثبات و امنیت و یکپارچگی ایران مقتدر را نشانه می گیرند خود می دانند که در پیشگاه ملت ایران و همه اقوام و مذاهب کشور جایگاه و پایگاهی ندارند و سرانجام خشونت و تروریسم کور، رسوایی منطقه ای و جهانی آتش افروزان است.

شهادت مظلومانه این عزیزان را به آحاد ملت ایران، مردم بزرگوار و صبور اهواز و به خصوص بازماندگان داغدار آنان تسلیت می گویم و برای تمام مصدومان این حادثه از خداوند متعال سلامت و بهبودی کامل آرزو می کنم.

بدون تردید این دست از اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر خواهد کرد و تروریست های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه ای و خارجی آنها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.