صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / اقامت آنلاین در سراسر دنیا
اقامت آنلاین  در  سراسر دنیا

ارتباط با ۲۲۰ هتل در ۱۷۰ كشور دنيا توسط يک استارت‌آپ ممكن شد

اقامت آنلاین در سراسر دنیا

سفر در زندگي امروز به يك ضرورت تبديل شده و خانواده‌ها در تمام طول سال ايامي را براي سفر كردن انتخاب مي‌كنند.

شایلی قرائی 

به گزارش کسب و کار نیوز، الزاماتی برای سفر کردن لازم است که محل اقامت و هتل از مهم‌ترین آنهاست. در ایران استارت‌آپ‌های موفقی در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شده‌اند که «جاباما» یکی از آنهاست. هتلداری در ایران به دلیل هزینه‌هایی که دارد، دیگر صرفه اقتصادی ندارد و به گفته فعالان این صنف، دخل و خرج‌ها با هم نمی‌خواند. از طرف دیگر به دلیل افزایش هزینه‌ها دیگر اقامت در هتل‌ها هم برای مردم مقرون‌به‌صرفه نیست و مسافران حاضرند با برپایی چادر شب را سپری کنند. با راه‌اندازی استارت‌آپ «جاباما» تا اندازه‌ای مشکلات در این بخش حل شده و مسافران بسیاری به دلیل تخفیف‌های خوبی که در این سایت ارائه می‌شود، می‌توانند از خدمات هتل‌ها در سفر استفاده کنند.
«جاباما» با ارائه مشخصات، امکانات، موقعیت مکانی، عکس‌ و نقشه هتل‌های سراسر کشور، امکان انتخابی حساب‌شده و راحت را به وجود آورده است. شما با مقایسه اطلاعات هتل‌های مختلف و در نظر گرفتن هزینه‌ آنها، می‌توانید تمام جوانب را بسنجید و بعد برای رزرو هتل موردنظرتان اقدام کنید. قوانین و مقررات هتل نیز در همان صفحه مشخصات هتل آمده تا هرچه نیاز باشد، بدانید. در هر زمان و مکان، با ابتدایی‌ترین امکانات یعنی همین گوشی‌های تلفن همراه و در اختیار داشتن اینترنت، رزرو آنلاین هتل امکان‌پذیر است. هزینه هتل را نیز آنلاین پرداخت می‌کنید و در نهایت واچر هتل را نیز آنلاین دریافت خواهید کرد. در واقع این سایت توانسته با ۲۲۰ هتل در ۱۷۰ کشور در دنیا که جزو پرترددترین سفرهای ایرانیان است، از طریق شبکه شتاب سراسری در عرض کوتاه‌ترین زمان این امکان را فراهم آورد.
با فیلتر کردن بخش‌های مختلف انتخابی روی صفحه سایت اعم از ستاره هتل‌ها، میزان نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی یا بخش‌های مختلف شهر و مقصد، امکانات و اطلاعات هتل‌های انتخابی برای مشتریان روی نقشه ارائه می‌شود. سایر فیلترها نیز روی صفحه‌نمایش هتل نشان داده می‌شود و مشتریان می‌توانند براساس آن به انتخاب هتل موردنظر خود بپردازند. امکان استرداد بلیت بدون هزینه با شفاف‌سازی در این سایت ارائه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، برای کسانی که پکیج سفر را از طریق آژانس‌ها تهیه می‌کنند، شاید در این زمینه دچار مشکل شوند، اما «جاباما» این امکان را می‌دهد که به راحتی حتی چندین ماه جلوتر هتل مقصد موردنظر را با قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر سایت‌ها رزرو کرده و در صورت کنسل کردن امکان استرداد رزرو هتل وجود داشته و هزینه پرداختی نیز با شرایط تعیین‌شده به حساب شخصی آن افراد بازگردانده می‌شود.

۷۰ درصد شکست‌های استارت‌آپی به دلیل بازاریابی غلط است
توحید علی ‌اشرفی، مدیر بازاریابی «علی‌بابا» و «جاباما»
استارت‌آپ کلمه‌ای است که در ایران دیگر غریبه نیست و شاهد هستیم که اکثر کسب‌وکارهای اینترنتی توانسته‌اند در حوزه‌ای ورودی موفق داشته و به ارائه خدمات و درآمدزایی مشغول شوند. درست است که در کشور ما مشکلات و موانع بسیاری بر سر راه یک استارت‌آپ از مرحله شکل‌گیری ایده تا ارائه محصول وجود دارد، اما با تدابیر و مدیریت درست می‌توان استارت‌آپ موفقی را روانه بازار کرد. در تمام دنیا خدمات به صورت الکترونیک و آنلاین توسط استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین به مردم ارائه می‌شود که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه خدمات با کیفیت بهتر دریافت می‌شود. در «جاباما» ما سعی کرده‌ایم خدماتی را به کاربران ارائه دهیم که در بهترین کیفیت و با صرفه‌ترین قیمت‌ها باشد. همین‌طور هم شده و به هدف رسیده‌ایم، چراکه آمارها گویای این حقیقت است. انتخاب هتل محل اقامت از روی سایت و بررسی تمامی ویژگی‌های آن اعم از میزان رتبه‌بندی هتل، امکانات آن و نمرات هتل‌ها یکی از نیازهایی است که هر مسافری بسیار علاقه‌مند است که پیش از سفر خود از آنها آگاهی داشته باشد؛ ازاین‌رو شفاف‌سازی در این مقوله برای تک‌تک مشتریان امری بسیار پسندیده است که این سایت تمامی تلاش خود را در این زمینه برای رزرو هتل به ویژه هتل‌های خارجی به کار بسته است. خوشبختانه میزان استقبال و اعتماد به «جاباما» هر روز در حال افزایش است و این کلید موفقیت هر استارت‌آپ خواهد بود، چراکه اگر اعتماد مشتریان را نتوانید کسب کنید ادامه راه غیرممکن می‌شود. مشتری خدماتی که ارائه می‌شود، مردم هستند و چرخ استارت‌آپ را اعتماد مردم می‌چرخاند. در سال‌های اخیر افزایش اعتماد کاربران به خرید کالا و خدمات سایت‌های اینترنتی به‌ویژه در خرید بلیت هواپیما، چه در سفرهای داخلی و چه خارجی و رزرو آنلاین هتل موجب توسعه کسب‌وکارهای این حوزه شده و فضای رقابتی خوبی ایجاد شده است که درنهایت به ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم خواهد انجامید. از طرف دیگر، موفقیت این استارت‌آپ مدیون تلاش‌هایی است که درست و با برنامه‌ریزی صورت گرفت. بازاریابی درست و تبلیغات بجا هم توانست «جاباما» را بالا بکشد. این عقیده وجود دارد که بیش از ۷۰ درصد از شکست‌های استارت‌آپی متاثر از بازاریابی غلط و نابجاست. یک استارت‌آپ باید بتواند در زمان بروز مشکلات مدیریت درست داشته باشد و جا نزند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.