چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / یوتیوب بخش ترند خود را خانه تکانی کرد
یوتیوب بخش ترند خود را خانه تکانی کرد

یوتیوب بخش ترند خود را خانه تکانی کرد

یوتیوب تغییرات مهمی را در صفحه ترندهای خود (Trending Page) اعمال کرده است. یوتیوب چند روز پس از خاتمه دادن به اپلیکیشن گیمینگ اختصاصی خود، تغییرات بزرگی را در مورد نحوه کشف محتوا در صفحه خود اعمال کرد.

در حال حاضر زبانه Trending یوتیوب در ۵ دسته مهم طبقه بندی شده است که شامل موسیقی، برنامه زنده، گیمینگ، اخبار و فیلم است. تا پیش از این، این بخش تنها ویدئوهایی را که در کشور کاربر مبدا ترند و محبوب شده بودند، نشان می داد. یوتیوب در این باره بیان کرده است که از این پس الگوریتم آن تعدادی از فاکتورها را همانند تعداد بازدید و نرخ رشد دیدگاه ها و … در نظر می گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، در حال حاضر، یوتیوب با تمام عوامل مشابه رتبه بندی این امکان را به کاربران می دهد تا دریابند که در این پنج دسته اکنون چه ویدئویی پربازدید و ترند شده است. همچنین به شما این امکان را می دهد تا دریابید که چه ویدئویی در کشور شما ترند شده و آن را ببینید.
روز گذشته، آقای راجر در مورد ویدئوهای برتر یوتیوب و بخش ترندینگ صحبت هایی کرد و کلیپی از آن نشان داد. هر بخش ترندینگ در این حالت جدید، محتوای متفاوتی را نشان خواهد داد. در بالای صفحه Trending page ویدئوهای خوانندگان در بخش موسیقی که پربازدید بوده، دیده می شود. در بخش گیم های ترند شده، اکنون تعدادی از ویدئوهای بازی فورت نایت وجود دارد. همچنین تریلر فیلم های اخیر نیز در بخش movies وجود دارد. بخش اخبار روز نیز بر روی منابع خبری که اخبار داغی را منتشر کرده اند تمرکز دارد. این ویدئوها بیشتر شامل ویدئوهای شبکه های CNN، CBS و تایمز است.

در قسمت live یا پخش زنده نیز، به نظر می رسد تنها بخشی که کانال های کمتر شناخته شده می توانند ترندها را از آن خود کنند و با کمک این بخش رشد یابند. اگر اکنون به این بخش در یوتیوب سر بزنید، احتمالا تعدادی استریم موسیقی به سبک های مختلف که در سراسر دنیا در حال برگزاری است خواهید دید. همچنین یک نمایش زنده تلویزیونی از کمدین معروف و تعدادی برنامه زنده علمی نیز در حال پخش است.
یوتیوب با کمک این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا محتوای جدید را کشف کنند، محتوایی که لزوما جزو محتواهای عالی این شبکه اجتماعی نیست و می تواند برای مدت چند روز به ترند روز دنیا تبدیل شود. نظر شما در مورد این ویژگی جدید چیست و چه میزان می تواند موفق باشد؟

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار

به گزارش کسب و کار نیوز، خانم «شایسته مراد زاده» معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.