صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شفر: شایعه دباره حسینی می‌تواند خشونت در سکوها را افزایش دهد/داور بازی صنعت نفت خوش‌شانس بود
شفر: شایعه دباره حسینی می‌تواند خشونت در سکوها را افزایش دهد/داور بازی صنعت نفت خوش‌شانس بود

شفر: شایعه دباره حسینی می‌تواند خشونت در سکوها را افزایش دهد/داور بازی صنعت نفت خوش‌شانس بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید به خاطر وقوع حادثه تروریستی در اهواز ناراحت و داغدار است.

استقلال و نساجی

به گزارش کسب و کار نیوز، وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی قائمشهر با ضمن تسلیت به خاطر وقوع حادثه تروریستی در شهر اهواز گفت: به خاطر از دست دادن تعدادی از ایرانی‌ها در این حادثه داغدار و ناراحت هستیم. حدود یک سال است که در ایران هستم و مردم را به خوبی می‌شناسم. زمانی که شنیدم این اتفاق افتاده بسیار ناراحت شدم. در یکی از بازی‌های لیگ برتر سنگی به سمت داور پرتاب شد و به او آسیب رساند که این موضوع از چهره او کاملا مشهود بود. نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ می‌دهد اما این اتفاق فوتبالی نیست.

او ادامه داد: فوتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیاست. مربیان، تیم‌ها، رسانه‌ها و بازیکنان در قبال داور مسابقه مسئولیت دارند و زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد باید جلوی آن را بگیرند. دلیل چنین اتفاقاتی را نمی‌دانم. امروز بهترین فرد مسابقه داور بود.

سرمربی استقلال با بیان اینکه داور دیدار صنعت نفت آبادان خوش شانس بود، افزود: اگر سنگ چند سانتی متر اختلاف داشت به چشم داور می‌خورد و اتفاق ناگواری رخ می‌داد.

شفر با اشاره به حضور نساجی در لیگ برتر پس از چندین سال گفت: از این بابت خوشحالم و تا جایی که من دیدم مردم این شهر بسیار مهربان هستند و ورزشگاه بسیار خوب بود به طوری که هیچ خشونتی ندیدیم.

او با بیان اینکه ۸۹ دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتند، گفت: تنها مشکل ما این بود که گل نزدیم. اگر گل می‌زدیم نتیجه خوبی را به دست می‌آوردیم. ما باید بیشتر روی ضربات آخر کار کنیم شاید نیاز به شانس بیشتری داشتیم. شاید شوت گرو در اواخر بازی می‌توانست منجر به گل استقلال شود. وقتی این بازی را با بازی‌هایی نظیر السد و پارس جنوبی مقایسه می‌کنم می‌بینم ما از نظر تمرکز بسیار خوب کار کردیم و تنها مشکل‌مان ضربه آخر بود.

سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه با اعتماد به نفس بالایی به استقبال داربی تهران می‌روند، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی برای کسب نتیجه مطلوب در این دیدار داریم.

سرمربی آلمانی استقلال گفت: همانطور که دیدید داشتن سه مهاجم همزمان در زمین تضمینی برای رسیدن به گل نیست. ما امروز سه مهاجم داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. یک شوت هم فرشید باقری زد که در میانه راه به مدافع حریف برخورد کرد و به دروازه نرسید. برای گل زدن نه تنها مهاجمان بلکه هافبک‌ها نیز باید حضور موثری در گلزنی باید داشته باشند.

در ادامه نشست خبری، خبرنگاری از شفر درباره وجود اختلاف میان سیدمهدی رحمتی و سیدمجید حسینی به خاطر تمرین نکرن دروازه‌بان جوان این تیم پیش از شروع بازی سوال پرسید که مدیر روابط عمومی استقلال گفت: ما تصاویری داریم که حسینی قبل از بازی وارد زمین شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد شاید او به خاطر تصمیم اشکال نامداری مربی دروازه‌بان‌های تیم تمرین نکرده است که این موضوع ارتباطی به مسائل ذکر شده ندارد.

همچنین وینفرد شفر درباره این سوال گفت: برای نخستین بار است که در این شهر هستم اما از یک سال پیش در ایران حضور دارم. بارها گفته‌ام که شایعات مهم نیستند و به آنها اهمیت ندهید. دروازه‌بان‌های ما هیچ مشکلی ندارند و مشکلی از این بابت نداریم. طبیعی است که همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند. بارها گفته‌ام که در ایران چیزهایی مانند فرش، خاویار و حتی بهترین برنج هم در قائمشهر است.

او اضافه کرد: بارها گفته‌ام که هرگونه شایعات درمورد سید حسین حسینی و یا هر بازیکن دیگری می‌تواند منجر به افزایش خشونت در سکوها شود. این شایعات است که باید متوقف شود. مطمئن باشید که من هیچ وقت دروغ نمی‌گویم و پشت سر کسی صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.