صفحه اصلی / سرخط خبرها / داعش به دنبال پیدا کردن سرزمین جدیدی برای حفظ خود است
داعش به دنبال پیدا کردن سرزمین جدیدی برای حفظ خود است

داعش به دنبال پیدا کردن سرزمین جدیدی برای حفظ خود است

زاهدان -نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: داعش به دنبال پیدا کردن سرزمینی برای ایجاد حکومت و حفظ روحیه نیروهای شکست خورده خود است که برای این کار کشور افغانستان را به منظور رسیدن به اهداف پلیدش انتخاب کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زاهدان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران با وفایشان اظهار داشت: امروز افغانستان بهشت گروههای تروریستی محسوب می شود زیرا در این کشور امکانات برای فعالیت تروریست ها به دلیل خلا حکومتی فراهم است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: بستر آینده برای داعش افغانستان است زیرا در این کشور هرج و مرج وجود دارد که این موقعیت مناسبی برای فعالیت این گروه تروریستی به حساب می آید.
امام جمعه زاهدان گفت: داعش در غرب آسیا در مقابل نیروهای مقاومت با خفت شکست خورد و امروز درصدد به دست آوردن مجدد موقعیت برای ادامه جنایت های خود است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز سیاست آمریکا این است که حضور خود را علیه ایران و روسیه در افغانستان تثبیت کند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: آمریکا با فعال کردن گروههای تروریستی برای بالا بردن امنیت خود و تهدید و ناامن سازی منطقه علیه ایران اسلامی تلاش می کند که این امر هوشیاری هر چه بیشتر نیروهای امنیتی را می طلبد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۱۰۰هزار نفر از عناصر گروهک های تروریستی در استان ادلب سوریه جمع شده اند که به عنوان متحدین النصره به فعالیت های تروریستی مشغول هستند.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: ارتش سوریه و ارتش مقاومت اقدام به آزادسازی این استان کرده اند اما این کار آسانی نیست زیرا تروریست ها در صورت هر گونه فشار از سوی مقاومت می توانند وارد خاک ترکیه شوند.
عضو خبرگان رهبری از نیروهای امنیتی، بسیجیان، نیروهای انتظامی و افرادی که در برقراری امنیت عزاداران امام حسین(ع) تلاش کرده اند قدردانی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.