صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ملی‌پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می‌زنم
ملی‌پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می‌زنم

ملی‌پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می‌زنم

قهرمان پرتاب دیسک و وزنه تیم ملی دو ومیدانی معلولان اعلام کرد پس از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در مورد مشکلات آماده سازی‌اش در شهر اصفهان صحبت خواهد کرد.

علیرضا مختاری

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از مسابقات داخلی و کسب سهمیه برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تمرینات ما به صورت غیر متمرکز در استان‌هایی که ساکن هستیم آغاز شد؛ تمریناتی که باید بعد از پایان بازیهای جاکارتا در مورد آن صحبت کنم، چرا که در حال حاضر نمی‌خواهم خود را درگیر مسائل و حواشی آن کنم. ترجیح می‌دهم فعلاً به مسابقات پیش رو فکر و تمرکز کنم.

وی افزود: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی در دو  ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شرکت خواهم کرد و به همین منظور تمرینات سنگین و سختی را انجام می‌دهم. مسابقات این دو رشته به فاصله چند روز از هم برگزار می‌شود و عضلات درگیر برای انجام هر کدام از این رشته‌ها متفاوت است و همین مساله کمی کارم را سخت می‌کند.

وی که در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون موفق به کسب دو مدال طلا شده است، گفت: پرتابگر ژاپنی که رکورد دار این رشته در جهان است، رقیب اصلی من در این بازی‌ها است و البته دو ورزشکار دیگر ایرانی دیگر رقبایم هستند.

مختاری تصریح کرد: برای حضور در این مسابقات تمامی ورزشکاران سعی می‌کنند خود را به بالاترین سطح آمادگی برسانند و می دانم که رقابت سختی را در پیش رو خواهم داشت. تمامی تلاشم کسب مدال طلای جاکارتا است تا بتوانم سهمی در کسب جایگاه کاروان ایران در پایان مسابقات داشته باشم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.