صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / یکجانبه گرایی آمریکا علیه ایران، تاثیر منفی مشخصی بر زنان و کودکان دارد

پروانه سلحشوری:

یکجانبه گرایی آمریکا علیه ایران، تاثیر منفی مشخصی بر زنان و کودکان دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در دومین همایش زنان اوراسیا در «سن پترزبورگ» روسیه در سخنرانی خود به موضوعاتی همچون تروریسم، یکجانبه گرایی آمریکا و نقش کلیدی زنان در جلوگیری از افراط گرایی پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز، پروانه سلحشوری با اشاره به افراط گرایی، تروریسم و یکجانبه گرایی به عنوان سه محور تهدید صلح جهانی، گفت :که این سه مورد حقوق بشر به ویژه حقوق بشر زنان را نقض کرده و با ایجاد افراد آواره و پناهنده، تبعیض علیه زنان را افزایش می دهد.

نماینده مجلس تهران با تاکید بر تلاش جمهوری اسلامی برای  اعمال استراتژی های مبارزه با تروریسم در حد توان خودش، گفت: که ایران افتخار پیشنهاد قطعنامه “جهان علیه خشونت و افراط گرایی”  معروف به (WAVE) را در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی را دارد.

 وی ادامه داد: سیاست یکجانبه گرایی آمریکا در جهان و به ویژه علیه ایران، تاثیری منفی مشخصی بر زنان و کودکان دارد.

این نماینده مجلس بحث در مورد پیشرفت و توانمند سازی زنان در همه عرصه های توسعه پایدار، بدون درنظر گرفتن «امنیت» و «صلح» را اقدامی بی فایده خواند و عنوان کرد که زنان می توانند نقش مهمی در جلوگیری از افزایش و گسترش ایدئولوژی و فعالیت افراطی و تقویت  “فرهنگ صلح و عدم خشونت” داشته باشند.

دومین همایش زنان اوراسیا که با سخنرانی ولادیمیر پوتین و حضور زنان سرشناس در حوزه های تجارت و سیاست از سرتاسر جهان و نمایندگان نهادهای بین المللی در سن پترزبورگ آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.