صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی جهان ماموریت اصلی است
میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی جهان ماموریت اصلی است

استفاده از مشاورین تغذیه، بدنسازی و روانشناسی کنار تیم ریکرو

میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی جهان ماموریت اصلی است

مربی تیم ملی ریکرو گفت: برای آماده‌سازی بهتر تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از مشاورین تغذیه، روانشناسی و بدنسازی در کنار تیم استفاده خواهیم کرد.

مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو

مجید میررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی ریکرو زنان و مردان افزود: برای این که بتوانیم تیم خوبی از ریکرو زنان و مردان برای مسابقات قهرمانی جهان که سال آینده در هلند برگزار می‌شود گزینش کنیم، مهرماه مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد تا هر چه سریعتر اردوی تیم ملی را برپا و تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی جهان که برای  کسب سهمیه  2020 المپیک توکیوست، آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رقابت‌های انتخابی رکورد ورودی تعیین خواهد شد یا خیر؟ افزود: برای کاهش فشار روانی کمانداران و تمرکز بیشتر ورزشکاران برای شرکت در مسابقات انتخابی سعی خواهیم کرد رکورد ورودی برای کمانداران تعیین نکنیم و پس از تشکیل اردوی تیم ملی، کمانداران را در جریان اردوها از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار دهیم و بهترین‌ها را برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب کنیم.

میررحیمی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خود را حضور مشاورین تغذیه، بدنسازی و روانشناسی در کنار کادر فنی عنوان کرد و گفت: چون در رشته تیروکمان تمرکز حرف اول را می‌زند و فشارهای روانی مانع ارایه عملکرد قابل قبول از سوی کمانداران می‌شود، با نظر کادر فنی و فدراسیون تلاش خواهیم کرد در کنار آماده‌سازی تیم از نظر قدرت بدنی و تکنیک و تاکتیک، از مشاورین تغذیه، بدنسازی و روانشناسی نیز بهره بگیریم تا با در دست داشتن تمام فاکتورها، تیم آماده و خوبی را برای مسابقات جهانی هلند آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پاسخ به این پرسش که حضور مربیان ایرانی چقدر در ارتقای عملکرد کمانداران تاثیر مثبت دارد، خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات مثبت حضور مربیان ایرانی کنار کمانداران برقراری ارتباط بیشتر با آنهاست که تصور می‌کنم پیش از این چنین ارتباطی وجود نداشت و کمانداران نمی‌توانستند ارتباط خوبی را با مربی خارجی برقرار کنند. البته در این رشته تجهیزات حرف اول را می‌زند و اگر کماندار از تجهیزات خوبی برخوردار نباشند، عملکرد موفقی نخواهند داشت. امیدوارم وزارت ورزش، فدراسیون و کمیته ملی المپیک در این زمینه حمایت لازم را از ما داشته باشند.

وی در پایان گفت: در فرصت محدودی که تا شروع مسابقات قهرمانی جهان داریم، سعی داریم روی نقاط ضعف کمانداران کار کنیم تا تیم خوبی را راهی هلند کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.