صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / داریوش یزدی: امیدوارم سایر باشگاه ها از ذوب آهن الگوبرداری کنند

داریوش یزدی: امیدوارم سایر باشگاه ها از ذوب آهن الگوبرداری کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از تیم ذوب‌آهن تمجید کرد و گفت که سایر باشگاه‌های ایرانی می‌توانند از این باشگاه الگو برداری کنند.

داریوش یزدی

به گزارش کسب و کار نیوز، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: یک بازی سخت داریم و با توجه به این‌که ذوب آهن دو سه هفته‌ای است که نتوانسته نتایج لازم را بگیرد، در دیدار فردا به دنبال نتیجه گرفتن است ولی ما هم شرایط خیلی خوبی داریم و از تعطیلات لیگ نیز به خوبی بهره برده‌ایم.

وی افزود: در مدت تعطیلی لیگ بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌ایم و بازیکنانم نشان داده‌اند که پیشرفت کرده‌اند. امیدوارم فردا یک بازی خوب و حساب شده داشته باشیم. بازیکنانم با انگیزه هستند و می‌دانند که باید فردا سه امتیاز را کسب کنیم. گرفتن سه امتیاز بازی فردا می‌تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند. همچنین برای بازی فردا سرپرست و مربی تیم ما محروم هستند اما تمام بازیکنانم را در اختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن یکی از تیم‌های بسیار خوب این فصل است. این تیم در چند سال گذشته خیلی تغییرات نداشته است. این باشگاه یکی از باشگاه‌های خوب و باساختار کشورمان است و امیدوارم باشگاه‌های دیگر نیز از چنین باشگاه‌هایی الگوبرداری کنند و شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

وی در خصوص نفراتی که به تازگی به تیمش اضافه شده‌اند هم گفت: خیلی نمی‌توان گفت تغییرات داشته‌ایم. با توجه به نواقصی که احساس کردیم وجود دارد، نفراتی جذب شدند. ضمن این‌که به دلیل مسایل مالی نمی‌توانستیم بازیکنان گران قیمت جذب کنیم و به همین دلیل توانستیم نفرات باانگیزه و خوبی جذب کنیم و امیدواریم در ادامه کار به ما کمک کنند و شرایط بهتری را برای استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان رقم بزنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.