صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / وزارت خارجه: دامان وزارت خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت(ع) کاملا مبری است
وزارت خارجه: دامان وزارت خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت(ع) کاملا مبری است

در واکنش به مطلب موهن به امام حسین(ع)

وزارت خارجه: دامان وزارت خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت(ع) کاملا مبری است

روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به انتشار مطلبی موهن علیه امام حسین (ع) توسط فردی تحت عنوان "مترجم وزارت امور خارجه" تاکید کرد: دامان وزارت امور خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بیت علیهم السلام کاملا مبری است.

وزارت امور خارجه

 به گزارش کسب و کار نیوز ، به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  توسط فردی تحت عنوان ” مترجم وزارت امور خارجه “، روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد چنین فردی هیچگاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست. 

وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن هرگونه جسارت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین، نشر و بازنشر و بدتر از همه تقطیع برخی اظهارات آن توسط برخی مدعیان دروغین را توهین بی شرمانه و غیرقابل بخشش به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (ع) در روز عاشورا دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: باعث تاسف است که برخی عناصر معلوم الحال و بی هویت حاضر شده‌اند برای اهداف حقیر جناحی و تخطئه وزارت امور خارجه از هر ابزاری حتی تقطیع اظهارات افراد بی ارتباط با وزارت خارجه و تولید و انتشار توهین به ساحت اهل بیت علیهم السلام استفاده نمایند. مرتکبین این اقدام سخیف باید برای این حرکت سخیف و ضد شعائر اسلامی از ساحت اهل بیت، ملت شریف ایران و وزارت امور خارجه عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی‌حرمتی آشکار توبه نمایند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.