صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / پیگیری سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸
پیگیری سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸

پیگیری سیاست‌های جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه مهم ترین موضوع پیش روی صندوق، بودجه سال ۹۸ است، گفت: باید تلاش کنیم هم در بخش بودجه و اعتبارات صندوق و بحث همسان سازی و هم قانون مدیریت خدمات کشوری در شش ماهه دوم سال و همچنین سیاستهای جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم.

جمشید تقی‌زاده

به گزارش کسب و کار نیوز، جمشید تقی زاده در آیین عزاداری حسینی در صندوق بازنشستگی کشوری و در جمع مدیران و کارکنان این صندوق با تاکید بر اینکه نام امام حسین (ع) و حماسه عاشورا سرشار از مفاهیم و ابعاد عمیقی است که ظرفیت‌های بزرگی را برای عاشقان و ارادتمندان آن امام همام ایجاد می کند، گفت: در دانشگاه عاشورا، امام حسین (ع) یک احیاگر بزرگ دینی بود که اهداف مهمی برای قیام عاشورا از جمله احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای قسط و عدالت، بازگشت ارزش ها و فضایل دینی اسلام، عمل به احکام و قوانین الهی، پیروی از سنت های الهی و جلوگیری از بدعت ها و انحرافات در دین، وفاداری و پایبندی به پیمان ها و بیداری وجدان ها را رقم زد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حماسه عاشورای حسینی را تابلویی از ارزش ها و فضایل دینی و اخلاقی عنوان کرد و افزود: در این تابلو، قیام امام مظهر حق بر علیه باطل بود که به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های امام در برابر دشمن تلقی می شد.

تقی زاده اضافه کرد: ضمن اینکه یکی از ویژگی ها یا پیام این قیام عزت نفس و کرامت انسانی بود که خود جنبه تربیتی دارد و این رفتار امام حسین (ع) نماد بارز عزت محوری بود.

وی برقراری قسط و عدل را مهم دانست و گفت: ما برای جامعه هدف یعنی بازنشستگان عزیز باید حقوق واقعی آنان را اجرا کنیم و در تمام امور عدالت را رعایت کنیم. عزت نفس و کرامت انسانی که از پایه های مکتب امام حسین است را برای بازنشستگان عزیز در رفتار و گفتار سازمانی خود پیاده کنیم و احیای ارزش های دینی و ترویج فضائل اخلاقی و دوری از رذایل اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

تقی زاده تاکید کرد: در حماسه بزرگ و ماندگار عاشورا شخصیت های مهمی نقش آفرینی کردند؛ امام حسین (ع) که پرچم دار عدالت و احیاگر ارزشهای دینی است و درمقابل یزید نماد ظلم و ستم است. اما دراین میان شخصیت دیگری بنام عمرسعد نیزحضور داشت . عمر سعدی که هم دنیا و هم آخرت، هم یزید و هم حسین (ع) را با هم می خواست و در آخر هم همه را ازدست داد. باید تلاش کنیم که این عمر سعد درونی را که ما را به سمت سقوط و تباهی می کشد، از خود دور کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه اظهار داشت: جا دارد پس از هفت ماه تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر نسبت به انجام وظایف سنگین که بر دوش کارکنان این صندوق بوده است و اتفاقات بزرگی که در همین مدت رقم خورده، از همه مدیران و کارکنان قدردانی کنم.

تقی زاده گفت: وظایف و بخش هایی که در حوزه کاری ما به عنوان صندوق بازنشستگی بوده و از دست ما برمی آمده خوشبختانه به نحو شایسته ای انجام شده و در این بخش مایه آرامش نسبی جامعه بازنشستگان تحت پوشش شده است.

وی یادآور شد: دریافت اعتبارات ۲۲۰۰ میلیارد تومانی همسان سازی، اجرای پلکانی حقوق و افزایش های سال ۹۷ در کمترین زمان ممکن پس از ابلاغ، صدور احکام و به روز رسانی در سامانه های برخط، پاسخگویی در میز خدمت و مرکز پاسخگویی، افزایش سقف وام و سفرهای گردشگری، برگزاری جشنواره ۲۵ ذی الحجه در تمام کشور، پرداخت حقوق پیش از پایان هر ماه و سایر فعالیت هایی که در این مدت انجام شده، همه مرهون تلاش ها و تعهد سازمانی همکاران صندوق در کل کشور است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه گفت: مهم ترین موضوع پیش روی صندوق و ما به عنوان مسئول در حوزه بازنشستگی، بودجه سال ۹۸ است که باید تلاش کنیم هم در بخش بودجه و اعتبارات صندوق و بحث همسان سازی و هم قانون مدیریت خدمات کشوری در شش ماهه دوم سال و همچنین  سیاستهای جبرانی ترمیم حقوق بازنشستگان رادر بودجه سال آینده پیگیری کنیم تا اقدامات و فعالیت های خوب، دقیق و پیگیر اتفاق بیفتد و انتظارات جامعه بازنشستگان را تا حدی رفع کنیم.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، تقی زاده تصریح کرد: امروز وظیفه و رسالت همه ما در صندوق بازنشستگی کشوری خدمت صادقانه و سالم به بازنشستگان و جامعه شش میلیون نفری تحت پوشش است تا فشار اقتصادی سنگینی که این روزها به خصوص بر بازنشستگان وجود دارد، کاهش یابد. به هرحال ذات استکباری آمریکا و دشمنان کشور تحمیل این فشارها است و برای آنها درد مردم مهم نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.