صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پنجعلی: فکر می کردم الدحیل بسته بازی کند/ به فینالیست شدن امیدوارم

پنجعلی: فکر می کردم الدحیل بسته بازی کند/ به فینالیست شدن امیدوارم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید الدحیل برخلاف انتظارها، بسته بازی نکرد و همین امر موجب شد شاگردان برانکو بتوانند موقعیت ایجاد کنند.

پنجعلی

محمد پنجعلی در گفت و گو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من هم مثل همه هواداران پرشور از این بازی زیبا، شگفت انگیز شدم. واقعا کار بازیکنان عالی بود. بازیکنان بسیار خوب بازی کردند و به بازی برگشتند. حریف هم تیم قدری بود و من قبل از مسابقه گفته بودم بازی بسیار سختی در پیش است با این وجود مطمئن بودم پرسپولیس بازی را در می‌آورد چون یک گل از بازی رفت برای الدحیل حاشیه امنیت نداشت.

او افزود: فکر می‌کردم الدحیل امروز بسته بازی کند اما خوشبختانه این کار را نکرد و باز بازی کردن آن‌ها، به بازیکنان پرسپولیس فضا داد. فکر می‌کنم این بازی خاطره بسیار شیرینی شد و در یادها ماند. بردن تیم به این قَدَری جلوی چنین تماشاگرانی، تاریخی بود. برد لذت بخشی بود و واقعا چسبید. تا دقایق پایانی نیمه اول به دوستانم گفتم پرسپولیس کافی است یک گل بزند و خدا را شکر گل‌های به موقعی زده شد و این پیروزی به دست آمد. بازیکنان واقعا زحمت کشیدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: می‌دانستیم با این نیمکتی که پرسپولیس دارد، برایش مشکل ایجاد خواهد شد. اما با بودن چنین تماشاگرانی، برای همه تیم‌ها بازی کردن در آزادی سخت است. چنین تماشاگرانی را در آسیا نداریم که با این هیجان تا دقیقه ۹۰ به تشویق تیمشان بپردازند. معتقدم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و از خیلی تیم‌های اروپایی نیز طرفدار بیشتری دارد.

پنجعلی در پایان به فینالیست شدن سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد و به ایسنا گفت: بازیکنان جدید برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان به پرسپولیس می‌آیند و تیم تقویت می‌شود. البته همین پرسپولیس هم پتانسیل کارهای بزرگ را دارد و امروز دیدیم این کار را کرد. بنابراین به فینالیست شدن و حتی قهرمانی در مسابقات این دوره بسیار امیدوارم و این دفعه با دفعات پیش فرق می‌کند. این تیم بسیار قوی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.