صفحه اصلی / اصناف / برندها / شرکت شیائومی فروشگاه جدیدی در اروپا راه اندازی کرد

شرکت شیائومی فروشگاه جدیدی در اروپا راه اندازی کرد

شرکت شیائومی فروشگاه جدید خود را در کشور ترکیه افتتاح کرد. این برند قدرتمند چینی قصد دارد سریعا خود را به عنوان یک غول تکنولوژی در تمام کشور های جهان مطرح کند.

از این رو با افتتاح فروشگاه های مختلف اعتبار خود را در بسیاری از کشورها افزایش می دهد. در سال های اخیر شرکت شیائومی فروشگاه های را در فیلیپین، مجارستان و اتریش تاسیس کرده و به تازگی نیز شهر استانبول را برای محصولات خود مناسب دیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، شرکت های چینی در سال های اخیر هدف های بزرگ تری را برای خود در نظر گرفته اند. از این رو برخی از این شرکت ها نظیر شیائومی علاوه بر حفظ قدرت خود در کشور چین وارد بازار جهانی شده و موفقیت های بسیاری به دست آورده اند. بر همین اساس شیائومی را باید پس از سامسونگ، اپل و هوآوی بزرگ ترین تولید کننده گوشی های هوشمند دانست.

اما این موضوع پایان کار نیست؛ شیائومی در ساخت محصولات و لوازم خانگی نیز بسیار قدرتمند است و شاید محصولات این برند، قدرت سامسونگ و ال جی را نداشته باشند اما به دلیل قیمت بسیار مناسب طرفداران بسیار زیادی دارند.

فروشگاه جدید شرکت شیائومی چه محصولاتی را موجود دارد؟
شرکت شیائومی برای افتتاح فروشگاه خود در شهر استانبول شرایط جالبی را برای طرفداران به همراه داشته است. این شرکت چینی برای تمام علاقه مندانی که در روز افتتاحیه حضور داشته اند، هدایای بسیار خوبی را در نظر گرفته و تمام علاقه مندانی که در این مراسم شرکت کرده اند کارت هدیه، پاور بانک، می بند ۲ شیائومی و محصولات دیگر هدیه گرفتند.

شرکت شیائومی برای اولین خریداران خود نیز هدایای جالبی را در نظر گرفت. این کمپانی چینی مچ بند نسخه سوم خود را به عنوان هدیه گوشی های موبایل می ۸ و می ای ۲ در نظر گرفت که با استقبال بسیار خوبی از سمت طرفداران خود رو به رو شد.

در حال حاضر بیشتر محصولات این کمپانی چینی در فروشگاه جدید شیائومی وجود دارد اما خبری از نوت بوک های این برند چینی نیست که البته شرکت شیائومی قول داده است که تمام محصولات خود را در این فروشگاه در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر علاقه مندان می توانند برای خرید آخرین مدل گوشی های این برند، گجت های سلامتی و لوزام خانگی به فروشگاه های این برند چینی مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.