صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سلیمانی: نمی‌شود با قطعیت درباره گل اول السد صحبت کرد/ اخراج چشمی درست بود
سلیمانی: نمی‌شود با قطعیت درباره گل اول السد صحبت کرد/ اخراج چشمی درست بود

کارشناسی داوری دیدار استقلال و السد

سلیمانی: نمی‌شود با قطعیت درباره گل اول السد صحبت کرد/ اخراج چشمی درست بود

یک کارشناس داوری می‌گوید داور جوان سنگاپوری به خوبی از عهده بازی استقلال برابر السد برآمد و این دیدار را مدیریت کرد.

دیدار استقلال و السد قطر

حیدر سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، درمورد صحنه‌های داور بازی استقلال و السد اظهار کرد: آقای الجعفری داور سنگاپوری این بازی که خیلی جوان هم است، قضاوت خوبی داشت و بازی را به خوبی مدیریت کرد. او داور بازی پرسپولیس و السد هم بود و در جام جهانی جوانان هم قضاوت کرده است. پیش بینی من از قضاوت الجعفری نیز همین بود و مشکل خاصی در داوری او ندیدم.

او افزود: بازیکنان ایرانی در گرفتن اخطار ناشی هستند مثل روزبه چشمی. کامیابی نیا هم در پرسپولیس چنین حرکت اشتباهی را مرتکب شد. در بازی امروز دیدیم اعتراض بی مورد چشمی در دقیقه ۲۲ به داور منجر به دادن اخطار به او شد که درست هم بود.

این کارشناس داوری همچنین بیان کرد: داور بازی استقلال و السد در تمام طول بازی با وجود سن کم، اجازه دخالت بازیکنان را در هیچ تصمیمی نداد. اخراج چشمی هم در دقیقه ۵۰ درست بود و نمی‌توان به کارت زرد داور ایراد گرفت. همچنین در دقیقه ۱۶ مسابقه، بازیکن شماره ۵۵ السد روی باقری خطایی مرتکب شد که از موقعیت حمله استقلال جلوگیری کرد. معتقدم داور باید به این مدافع اخطار می‌داد. همچنین آفساید تبریزی در دقیقه ۲۰ کاملا درست بود. در دقیقه ۴۵ نیز باقری در محوطه جریمه مدافع حریف را سرنگون کرد سپس دروازه‌بان روی او مرتکب خطا شد و داور به درستی خطای صحنه اول را گرفت. همچنین اخطار رحمتی هم درست بود و پنالتی هم که گرفته شد، تصمیم صحیحی بود.

سلیمانی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا گل اول السد در شرایط آفساید به ثمر رسید یا نه، به ایسنا گفت: در تصویر تلویزیونی چیزی حس نکردیم. باید صحنه‌های بهتری ببینیم تا صحت این تصمیم روشن شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.