صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / به روز رسانی ios 12 آماده دانلود شد
به روز رسانی ios 12 آماده دانلود شد

به روز رسانی ios 12 آماده دانلود شد

اپل هفته گذشته ضمن رونمایی از آیفون های جدید خود، تائید کرد که سیستم عامل iOS 12 این شرکت نیز به زودی برای گوشی های آیفون موجود می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، جزئیات آخرین آپدیتی که از این سیستم عامل رونمایی شد به رویداد WWDV 2018 چند ماه قبل باز می گشت و از آن زمان تا کنون در حالت نسخه بتا باقی مانده بود. اکنون iOS 12 برای دانلود برای عموم در دسترس قرار گرفته است.
همه مدل های آیفون بالاتر از ۵S از iOS 12 پشتیبانی می کنند. به روز رسانی این نرم افزار همچنین از نسل ششم آیپاد تاچ، آیپد مینی ۲،۳ و ۴ ، آیپد ایر و آیپد ایر۲ و نسل پنجم آیپد (۲۰۱۸) و همه مدل های آیپد پرو را پشتیبانی خواهد کرد.

ویژگی های جدید IOS 12 چیست؟
تمرکز اصلی اپل در iOS 12 بهبود عملکرد سیستم است تا آن را سریعتر از همیشه خصوصا روی دستگاه های قدیمی کاربران کند. با این وجود، چندین ویژگی جدید دیگر نیز به این سیستم عامل اضافه شده است مانند ابزارهایی که به کاربران در خصوص ردیابی بهتر کمک می کنند تا میزان زمان کار با گوشی و اپلیکیشن ها را دریابند.

با این ابزار اگر میزان زمان استفاده از اپلیکیشنی خاص بیشتر از زمان مقرر شود، پیامی مبنی بر به پایان رسیدن محدودیت زمانی از پیش تعیین شده به نمایش در می ‌آید و دیگر نمی ‌توانید وارد اپلیکیشن مورد اشاره شوید. تجربه نوتیفیکیشن ها نیز بهبود یافته است و اکنون می توانند به صورت دسته بندی شده ارائه شوند تا مدیریت یا بی صدا کردن آنها آسان شود.
برخی از برنامه های داخلی اپل مانند Apple news، Stocks, iBooks و Voice Memosهمه طراحی جدیدی دریافت کرده اند. در انیموجی نیز بهبودهایی حاصل شده است. با این حال یکی از ویژگی هایی که بسیاری از افراد منتظر آن بودند، امکان چت های گروهی FaceTime تا میزان ۳۲ نفر تا اوایل امسال است.
این نسخه از iOS همچنین قابلیت‌ های مهمی چون نصب خودکار آپدیت ‌ها و ویژگی ‌های جذاب جدیدی مثل Memoji و تمرکز بیشتر روی واقعیت افزوده را به همراه می ‌آورد. همچنین در دستیار صوتی سیری نیز بهبودهایی حاصل شده است. می توانید با دستور دادن به این دستیار بگویید که کدام عکس را در چه بازه زمانی برایتان پیدا کند. برای دریافت این آپدیت توصیه می‌ شود که فضای کافی (حدود ۲ تا ۳ گیگابایت) را برای دانلود و نصب این آپدیت روی گوشی یا تبلت اپل خود فراهم کنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.