صفحه اصلی / استان ها / کردستان / احداث سیلوهای جدید ذخیرە گندم باید توجیە اقتصادی و اجرایی داشتە باشد
احداث سیلوهای جدید ذخیرە گندم باید توجیە اقتصادی و اجرایی داشتە باشد

معاون اقتصادی استاندار:

احداث سیلوهای جدید ذخیرە گندم باید توجیە اقتصادی و اجرایی داشتە باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان لازمه‌ ایجاد سیلوهای جدید ذخیره‌سازی گندم در استان را دارا بودن توجیه اقتصادی، مالی، فنی و اجرایی ارزیابی کرد .

سیلو گندم در تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین فیروزی در دوازدهمین جلسه کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم، نان و آرد استان کردستان با بیان اینکه همه جوانب در احداث سیلوهای جدید باید مدنظر قرار گیرد، گفت: موضوع سلامت گندم، حضور بخش خصوصی و ایجاد رضایت‌مندی در بین کشاورزان و بهره‌برداران باید مورد توجه باشد. 

وی با بیان اینکه در کشور به موضوع رفاه توجه خاصی می‌شود، اضافه کرد: متاسفانه در گذشته جانمایی سیلوها و نحوه پراکندگی نتوانسته رضایت حداکثری را میان کشاورزان فراهم کند . 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان به وجود شرایط چندگانه برای احداث سیلوهای جدید اشاره و اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط با صدور مجوز برای احداث سیلوها همه جوانب از جمله توجیه اقتصادی، مالی، فنی و اجرایی را مد نظر قرار دهند.

وی یادآور شد: یک الگو از همه شرایط برای ایجاد سیلوهای جدید ساخته خواهد شد و در صورت مغایرت با هریک از معیارهای تعیین شده با ساخت سیلوی جدید موافقت نخواهد شد . 

فیروزی در ادامه به اعلام بخشنامه وزارت صمت برای عدم صدور مجوز نانوایی‌های آزادپز و یارانه بگیر نیز اشاره و اظهار کرد: این بخشنامه در راستای حمایت از تولید، حفظ اشتغال موجود و افزایش کیفیت نان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.