صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کاروان جانبازان و معلولان در ۴ گروه راهی جاکارتا می‌شود
کاروان جانبازان و معلولان در ۴ گروه راهی جاکارتا می‌شود

کاروان جانبازان و معلولان در ۴ گروه راهی جاکارتا می‌شود

رقابت‌های پاراآسیایی از ۱۶ تا ۲۵ مهر در جاکارتا برگزار می‌شود و کاروان ایران در چهار گروه از چهارم مهر تا دهم ایران را به مقصد اندونزی ترک می‌کند.

تصاویر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا

به گزارش کسب و کار نیوز، کاروان ایران با نام «خودباوری و امید» با ۲۰۹ ورزشکار و شعار «توکل و تلاش، ما می‌توانیم» در چهار گروه راهی بازی‌های پاراآسیایی می‌شود.

کاروان ایران در گروه اول و در قالب ۵ نفر از مسئولان که سرپرست کاروان را نیز شامل می‌شود به نام گروه پیشرو چهارم مهر و گروه دوم ۶ مهر برای انجام کارهای مقدماتی در دهکده بازی‌ها و ثبت نام از کاروان عازم جاکارتا می‌شوند.

همچنین گروه سوم که شامل رسانه‌ها، گروه پزشکی و تعدادی از مربیان است ۹ مهر از طریق کوالامپور به جاکارتا می‌رود و گروه آخر که شامل ۲۹۲ ورزشکار است دهم مهر ساعت ۵ صبح با پرواز چارتر راهی جاکارتا خواهند شد.

پرچم ایران در دهکده بازی‌ها ۱۲ مهر ساعت ۱۴ به وقت محلی به اهتزاز درمی‌آید و افتتاحیه سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۱۴ مهر در جاکارتا برگزار می‌شود.

ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با ۲۰۹ ورزشکار و در ۱۳ رشته ورزشی شرکت کرده است و مسابقات ۲۱ مهر به اتمام می‌رسد.

کاروان ایران ۲۲ مهر به کشور بازمی‌گردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.