صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / دستگیری سارق ۴تن برنج
دستگیری سارق ۴تن برنج

دستگیری سارق ۴تن برنج

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری سارقی که وانت نیسان را با ۴۰۰۰ کیلوگرم بار برنج ربوده بود، خبر داد.

دستگیری

سرهنگ محمدقربان منصوری در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: چندی پیش در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت وانت نیسانش با چهارتن برنج، تیمی از ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مالباخته خودروی نیسان خود را که حاوی چهار تن بار برنج بوده در کنار خیابان پارک کرده و برای انجام کاری به مغازه‌اش رفته است، گفت: زمانی که این فرد به محل بازگشته متوجه شده خودرو با بارش به سرقت رفته است.

رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی با بیان اینکه مشخصات خودرو از مالباخته دریافت شد، گفت:  همچنین از شاهدان ماجرا مشخصات چهره سارق نیز به دست آمد که سرانجام با همکاری ماموران راهنمایی و رانندگی و گشتهای انتظامی مستقر در محدوده بازار و مولوی این خودرو در حال تردد در پل ری شناسایی شد.

منصوری با اشاره به صدور دستور توقف خودرو از سوی ماموران پلیس گفت: خودروی مذکور متوقف و راننده به جرم سرقت، دستگیر و به کلانتری منتقل شد. این فرد در بازجوییهای پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و برنجهای داخل آن اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد و محموله چهار تن برنج نیز پس از صورتجلسه به مالکش بازپس داده شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.