صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / معتادان کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر سنتی بیشتر دوست دارند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

معتادان کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر سنتی بیشتر دوست دارند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۰ درصد گرایش های معتادین استان به مواد مخدر سنتی است.

اعتیاد

به گزارش کسب و کار نیوز، سید ناصر رضایی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: حرکت هایی به سمت مصرف مواد مخدر صنعتی با محوریت مصرف موادی مانند “ماری جوآنا” وجود دارد که به عنوان یک تهدید جدی محسوب شده و باید نسبت به اعمال بیش از پیش برنامه‌های کنترلی و پیشگیرانه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از روستاهای شهرستان کهگیلویه هدف گذاری برای ارتقای ظرفیت های کنترلی، فرهنگی و افزایش ظرفیت های ورزشی و زیرساختی با هدف کاهش آلودگی به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی انجام شده است، افزود: دستگاه‌های متولی نسبت به تحقق برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها اقدام کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز فعالیت مدارس از مهر، بر افزایش فعالیت های کنترلی و نظارتی، تاکید و خاطرنشان کرد: پاکسازی محیط اطراف مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری با پوشش مدارس اولویت دار و با تاکید بر مدارس دخترانه ضروری است.

رضایی با اشاره به مباحث آموزشی و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی تصریح کرد: تدریس درس مهارت های زندگی به عنوان دو واحد درسی در سطح کارشناسی به دانشگاه ها اعلام شده و در استان نیز باید از این ظرفیت بهره برد.

وی با تاکید بر جذب مناسب اعتبارات آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌ها، اضافه کرد: پرداخت مرحله اول اعتبارات انجام شده و پرداخت مرحله دوم در گرو جذب مناسب اعتبارات در مرحله اول است . برنامه های برنامه ریزی شده در حوزه بانوان اجرا شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.