صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مافی: سخنرانان محرم باید نقد منصفانه داشته باشند

مافی: سخنرانان محرم باید نقد منصفانه داشته باشند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سخنرانان مذهبی باید توجه داشته باشند که مباحثی که مطرح می‌کنند منجر به تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین مردم و دولت نشود.

پروانه مافی نماینده تهران

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که سخنرانان در این ایام باید به چه نکاتی توجه داشته باشند، بیان‌ کرد: ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران ایشان را تسلیت عرض می‌کنم  و امیدوارم که امسال نیز مانند هر سال بتوانیم عزاداری با شکوهی را برگزار  کنیم و پیام رسان بهتری برای ارسال پیام شهادت امام حسین (ع) و واقعه کربلا باشیم.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: در این ایام سخنرانان در مراسم‌های مذهبی به سخنرانی می‌پردازند و آن چه که مهم است توجه به موضوع عزاداری و واقعه کربلا است و خدای ناکرده نباید برای گرم کردن مجالس مطالبی را مطرح کنند که از واقعیت به دور باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سخنرانان باید توجه داشته باشند که مباحثی  که مطرح می‌کنند منجر به تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین مردم و دولت نشود. در عین بیان واقعیت‌ها باید نقد منصفانه انجام شود، اما باید از ایجاد تفرقه پرهیز کنند.

وی در ادامه‌ گفت‌: سخنرانان در حقیقت باید رسالت امام حسین (ع) را به درستی تبیین کنند و خدای ناکرده پیام عاشورا را تحریف نکنند.

مافی در پایان گفت‌: همه سخنرانان مذهبی باید به عمق پیام واقعه عاشورا توجه داشته باشند و بتوانند در الگوبرداری مردم از زندگی پر نقش عبدالله الحسین (ع) موثر واقع شوند و به درستی آموزه‌های عاشورا را تبیین کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.