صفحه اصلی / سرخط خبرها / توزیع ۱۴۰۰ سبد‌ کالا به صورت ‏رایگان در نقاط مختلف استان
توزیع ۱۴۰۰ سبد‌ کالا به صورت ‏رایگان در نقاط مختلف استان

توزیع ۱۴۰۰ سبد‌ کالا به صورت ‏رایگان در نقاط مختلف استان

زاهدان- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب ‏رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲ در سیستان و بلوچستان، توسط گروه‌های جهادی۱۴۰۰ سبدکالا به صورت ‏رایگان توزیع می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن در این شرایط خاص بعنوان یک حربه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و یک بخشی گروه های خارج از کشور، آمریکا و ایادیش به فکر آن شدند که ضربه ای به ملت ما بزنند،که به همین منظور سختی معیشت را برای مردم به وجود آوردند که با بی تدبیری برخی از مسئولان بخش اندکی را متاسفانه التهابی را در جامعه ایجاد کردند.
وی با تاکید بر این مطلب که مردم و مسئولان با هوشیاری و بیداری می توانند از مراحل سخت با موفقیت عبور کنند افزود: ما باید نقش خود را طبق فرامین رهبری اجرا کنیم که سپاه و بسیج در راستای ماموریت و فلسفه وجودی که دارد دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و ورود در زمانهای بحران و حساس با توجه به سبقه خدمت رسانی برنامه ای را برنامه ریزی کرد تحت عنوان رزمایش محمد رسوالله برگرفته از رزمایش زمان جنگ که معادلات اجتماعی و نظامی و سیاسی را با اعزام سپاهیان محمد رسوالله در جنگ معادلات دشمن را برهم ریخت، امروز جهادگران با شعار خدمت بی منت ورود پیدا کردند.
سرهنگ جعفری بیان کرد: جهادگران با ارائه خدمات جهادی خود گوشه کوچکی از خدمات جهادی را با روحیه ی ارزشی و انقلابی چون دفاع مقدس را در بین جامعه ترویج میدهند،تا مردم بدانند و مشاهده کنند که هنوز افرادی هم با همان روحیات آماده خدمت رسانی هستند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که در کشور ۷ هزار گروه جهادی در این رزمایش شروع به کار کنند که بخشی فعالیت خود را آغاز کرده اند و بازه زمانی از ۹ شهریور تا ۱ مهر ماه است که اوج خدمت در این زمان خواهد بود و ادامه کار تا هفته دفاع مقدس وهفته بسیج این کار ادامه خواهد داشت.
این مسئول ادامه داد: در قالب ‏رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲در سیستان و بلوچستان، توسط گروه‌های جهادی اقداماتی نظیر توزیع سبد‌های کالا به صورت ‏رایگان، لوازم التحریر، ‎ ‎کیف، البسه و فرم‌های مخصوص مدارس انجام می‌شود.
وی افزود: هم اکنون ۲۲۵ گروه از مجموع ۴۱۹ گروه جهادی شناسنامه دار به فعالیتهای مختلف عمرانی، فرهنگی، ‏آموزشی در نقاط محروم و غیر برخوردار با شعار خدمت بی منت در سطح سیستان و بلوچستان می‌باشند.
جعفری تاکید کرد:۱۸ قشر از اقشار مختلف با حضور در اردوی جهادی به خدمت رسانی به مردم می پردازند و این فعالیتها مربوط به دوره خاصی نمی شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: قطب بندی شدن ۱۱ محصول در ۱۱ شهر استان، تصریح کرد: هرکسی که در هر کاری خدمت به مردم کند و گره‌ای از مشکلات آنان را برطرف کند، دارای تفکر بسیجی است و ‏این تفکر هم اکنون در سراسر دنیا پیدا می‌شود و اختصاص به کشور ایران ندارد. ‏
جعفری در پایان خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد با مشارکت دستگاه ها، کار‌های به زمین مانده دستگاه‌ها را انجام دهد و ظرفیت ‏نیرویی و امکانات و تجهیزات و حتی ریالی خود را در کار مشارکتی با دستگاه‌ها بیاورد و در فعالیت‌های عام المنفعه نیز در ‏کنار دولت باشد، همانطور که در واکسیناسیون دام و طیور اول امسال بیش از یک میلیارد تومان هزینه کردیم و بدون دریافت ‏یک ریال از دولت به مردم خدمت کردیم.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.