صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تفاهم‌نامه همکاری مراکز مشاور دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی امضا شد

با هدف گسترش همکاری‌های مشاوره دانشجویی؛

تفاهم‌نامه همکاری مراکز مشاور دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری امور مشاوره و سلامت به امضای معاون دانشجویی دانشگاه تهران و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران رسید.

مشاوره دانشجویی

به گزارش کسب و کار نیوز، تفاهم‌نامه همکاری امور مشاوره و سلامت توسط دکترحسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران و دکتر فرزین حلب‌چی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف گسترش و همکاری‌های امور مشاوره، بهداشت روانی و سلامت جسم دانشجویان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو دانشگاه امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه فعالیت‌های مشترک بهداشت روانی در قالب برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی برای کارشناسان، کارکنان، فعالیت‌های مشترک تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه بررسی وضعیت آسیب‌های روانی اجتماعی دانشجویان، فعالیت‌های انتشاراتی مشترک بهداشت روان، برنامه‌ریزی و اقدام درخصوص استفاده از خدمات مشاوره و درمان دو دانشگاه انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، علاوه بر این فعالیت‌هایی چون تشکیل کارگروه‌های مشترک با حضور مسئولان مراکز مشاوره، بهداشت و امور خدمات دانشجویی خوابگاه‌ها به منظور گسترش فعالیت‌های دوجانبه، هماهنگی برای استفاده از امکانات درمانی طرفین برای دانشجویان هر دو دانشگاه و برنامه‌ریزی برای برنامه‌های مشترک گروه‌های دانشجویی همتایاران دانشگاه علوم پزشکی و همیاران سلامت دانشگاه تهران از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.