صفحه اصلی / سرخط خبرها / اردوی جهادی کارمندان بسیجی در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان اجرا می شود
اردوی جهادی کارمندان بسیجی در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان اجرا می شود

اردوی جهادی کارمندان بسیجی در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان اجرا می شود

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی، سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 با هدف خدمت رسانی بی منت با حضور 100 کارمند بسیجی جهادگر در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ پاسدار مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت : اردوی جهادی در قالب “میز خدمت” در مناطق محروم استان با شرکت ۱۰۰ نفر از مدیران و مسئولین اجرایی ادارات در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم در حاشیه شهرستان‌های استان ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که جهادگران کارمند افرادی مخلص اند که به منظور رفع پاره‌ای از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در مناطق حاشیه شهر و محروم خدمت رسانی می‌کنند و خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده اند افزود: رزمایش خدمت رسانی همزمان با سراسر کشور با عنوان میز خدمت با هدف پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات در مناطق حاشیه‌نشین و روستایی سراسر استان تشکیل می‌شود.
سرهنگ پناهی با اشاره به این مطلب که کارمندان جهادگر در این رزمایش در عرصه‌های مشاوره‌های پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، همچنین در بخش‌های آب، برق، روشنایی و مخابرات توسط وزارت نیرو اقدام به ارائه خدمت در مناطق محروم خواهند کرد اظهار داشت: در مرکز استان برنامه “میزخدمت” در حاشیه شهر زاهدان مسجد امام حسین(ع) با حضور ۲۰ نفر از مدیران و مسئولان اجرایی و در ۱۹ شهرستان دیگر نیز با حضور ۷۸ نفر از مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان ادامه داد: این برنامه در قالب اردو‌های جهادی بسیج کارمندیو خارج از محیط اداری اجرا می‌شود که این اردو‌ها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می‌شود.
وی بیان کرد: بسیج کارمندان با تحقیقات و بررسی‌هایی که از قبل انجام داده، می‌داند چه مناطق با چه مشکلاتی مواجه اند و بر اساس آن، مسئول مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات مردم در اردوی جهادی همراه خود در این اقدام ارزشمند کرده و این مهم باعث رضایت مردم و حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.