صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کشتی فرنگی جوانان جهان/ ۵ نماینده ایران رقبایشان را شناختند

کشتی فرنگی جوانان جهان/ ۵ نماینده ایران رقبایشان را شناختند

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست، رقبای خود را شناختند.

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان عصر یکشبنه در شهر ترنوا کشور اسلواکی برگزار شد که طی آن رقبای فرنگی کاران کشورمان در ۵ وزن نخست مشخص شدند.

بر این اساس نتایج این قرعه‌کشی به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند پویا ناصرپور در دور اول به مصاف سیلاگاوا از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در دیدار بعد با برنده سفرشایف از روسیه و نماینده سوئیس مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم بهرام معروف خانی در دور اول به مصاف محمد از مصر می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد باید با برنده نمایندگان گرجستان و اوکراین مبارزه کند. در این وزن ۲۸ نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند شاهین عفیفی در دور اول به مصاف محمودف از قرقیزستان می‌رود. وی در صورت غلبه بر این حریف، دور بعدی با برنده کشتی گیران بلغارستان و چک مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با تچکاسلیدز از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران بلغارستان و قرقیزستان می رود. در این وزن ۲۲ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول به مصاف بوزکورت از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی در دیدار بعدی با برنده نمایندگان آذربایجان و مجارستان کشتی خواهد گرفت.

بر اساس برنامه مسابقات رقابت‌های اوزان فوق از ساعت ۱۳ فردا (دوشنبه) به وقت ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.