صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / هتل جهان نما در آستانه جذب سرمایه
هتل جهان نما در آستانه جذب سرمایه

سیزده سال پس از افتتاح:

هتل جهان نما در آستانه جذب سرمایه

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان گفته با چندین سرمایه گذار پیرامون ساخت هتل جهان نما در حداقل زمان ممکن مذاکراتی انجام داده است.

هتل جهان نما

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مرتضی افروزی با اشاره به وضعیت هتل ارگ جهان نما اظهار کرد: طی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و بنیاد تعاون نیروی انتظامی در سال ۱۳۸۸ مقرر شد هتل ۳۰ هزار متر مربعی جهان نما در اسرع وقت از سوی بنیاد تعاون نیروی انتظامی احداث شود؛ اما به دلیل تغییر مدیریت و سیاست‌ها، بنیاد تعاون نیروی انتظامی از ساخت هتل منصرف شد و این مهم سال‌ها بلا تکلیف ماند.
 
وی معتقد است این هتل از لحاظ منظر و سیمای شهری بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل طی جلسات متعدد و پیگیری شهردار اصفهان، در اواخر سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین بنیاد تعاون نیروی انتظامی و شهرداری منعقد و مقرر شد هتل ارگ جهان نما به شهرداری واگذار شود و در نهایت مدیریت شهری اصفهان در این دوره پس از سال‌ها مالکیت این هتل را به شهرداری بازگرداند.

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان با بیان این مطلب که با چندین سرمایه گذار برای ساخت هتل در حداقل زمان ممکن مذاکراتی انجام شده است، ادامه داد: امید است این هتل طی ۲۴ ماه ساخته و منجر شود ارگ جهان نما به عنوان ساختمانی در هسته مرکزی شهر اصفهان از حالت سکون و رکود خارج شود.  

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.