صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه توانمندی کشاورزی ایران در ساری برپا می‌شود

با حضور ۵ کشور حاشیه خزر

نمایشگاه توانمندی کشاورزی ایران در ساری برپا می‌شود

نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی کشورمان از ۳ تا ۶ مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری با حضور ۵ کشور حاشیه دریای خزر دایر می‌شود.

نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی کشورمان از ۳ تا ۶ مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری با حضور ۵ کشور حاشیه دریای خزر دایر می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی ۳ تا ۶ مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری با حضور کشورهای روسیه، بلغارستان، لهستان، قزاقستان و گرجستان دایر می‌شود.

رضا سیاه‌منصوری مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران درباره این نمایشگاه،از برگزاری نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی ۳ تا ۶ مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری خبر داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های بخش کشاورزی مازندران و ایران برگزار می‌شود تا بحث لجستیک و ترانزیت کالا را به کشورهای حاشیه دریای خزر معرفی کنیم.

منصوری اضافه کرد: معرفی تجار و تولیدکنندگان ایرانی و دسترسی به بازارهای جدید از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است چرا که می‌تواند ظرفیت خوبی برای شناسایی و همکاری مشترک تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی باشد.

مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران بیان کرد: با توجه به اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی در کشور شناخته شده است، برگزاری همایش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی می‌تواند فرصت خوبی برای رونق تولید و اشتغال در استان باشد.

وی یادآور شد: چندین شرکت خارجی در این نمایشگاه غرفه دارند و سایر غرفه‌ها از سوی شرکت‌های داخلی در حوزه‌های مرتبط با کشاورزی است.

مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی بتوانند برای شناسایی و به دست آوردن بازارهای هدف اقدام کنند و نسبت به صادرات محصولات کشاورزی مازندران که از کیفیت مناسبی برخوردار است برای صادرات اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.