صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / شناسایی و آشکارسازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد
شناسایی و آشکارسازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی و آشکارسازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و آشکارسازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه‌خیز در استان انجام شده است.

نقاط حادثه‌خیز

به گزارش کسب و کار نیوز، عزیز فیلی ظهر یکشنبه، ۲۵ شهریور ماه در حاشیه نشست شورای ترافیک استان در جمع خبرنگاران افزود: در راه‌های برون شهری و نقاط شهری، مناطق حادثه خیز استان شناسایی و فهرست به شهرداری ها و اداره کل راهداری ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای تامین اعتبار پروژه ها، اظهار کرد: قبل از این موضوع نیز باید نصب تابلو هشداری و آشکار ساز مسیرهای حادثه خیر را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتبار مورد نیاز برای احداث زیرگذرها، تقاطع های همسطح و غیر همسطح و اصلاح این مسیرها را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: اولویت بندی در این بخش انجام خواهد شد.

فیلی با اشاره به جلسه شورای ترافیک، تصریح کرد: در این جلسه مصوبات شوراهای ترافیک چند شهرستان با بررسی به تصویب شورای ترافیک استان رسید.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد محور ورودی به استانداری که منتهی به میدان امام حسین(ع)  می شود، با نصب علائم پارک مطلق ممنوع و پیگیری های دستگاه های متولی، ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین در مصوبات شهرستان ها مقرر شد که محورهای پرتردد و دارای ترافیک استان در راه های برون شهری و درون شهری در بخش سرعت کاه و دست اندازها ساماندهی و استاندارد سازی شده و تعبیه و نصب سرعت کاه نیز بر اساس استاندارد ها عملیاتی شود.

فیلی اضافه کرد: بر همین اساس مقرر شد که ظرف مدت شش ماه روند استاندارد سازی این محورها عملیاتی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.