رویکرد انجمن جوانان کارآفرین فارس:

توجه به کسب و کارهای نوین

جمال رازقی در نشست صمیمانه با اعضای هیات رئیسه انجمن جوانان کارآفرین استان فارس بیان کرد: انجمن جوانان کارآفرین استان باید کانون فعالیت های خلاقانه، نوآورانه و جدید در حوزه اقتصادی باشد و ما در اتاق بازرگانی از این تشکل و ایده ها حمایت می کنیم.

وی افزود: یکی از بخش های که در استان فارس کمتر به آن توجه شده بحث استارتاپ هاست که با توجه به وجود ظرفیت های استان در این زمینه، اتاق بازرگانی و به ویژه انجمن جوانان کارآفرین باید نقش خود را در زمینه شناسایی و هدایت گری این عرصه ایفا کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، رازقی اظهارداشت: اتاق بازرگانی فارس یکی از چهار استانی است که انجمن جوانان کارآفرین در آن تشکیل شده است بنابراین انجمن باید با توجه به مباحث آموزشی بر روی تربیت نیروی کارآفرین جوان اقدامات موثری انجام دهد.
رئیس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: با بیان اینکه رسالت اتاق بازرگانی حمایت از فعالیت های اقتصادی به ویژه اقتصاد دانش بنیان است و اولویت ما در اتاق بازرگانی فارس حمایت از استارت آپ هاست.
وی ادامه داد: از مهمترین وظایف انجمن جوانان کارآفرین فارس اهتمام نسبت به موضوع استارت آپ ها است که این کار بزرگی است تا صاحبان ایده را با تولیدکنندگان برقرار کنیم.
رازقی با اشاره به بحران عوامل تولید و قیمت تمام شده عنوان داشت: موضوع مهم و مغفول مانده در بخش اقتصاد کشور و به ویژه استان، تعداد جوانان فعال در حوزه اقتصادی است و این درحالی است که به دلیل ایجاد فرصت های شغلی در قالب استارتاپ ها، سن کارآفرینی در دنیا به سرعت رو به کاهش است.
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس نیز گفت: تشکل ها باید اصالت وجودی خود و استقلال خود را بر مبنای توانمندسازی خود به ظهور برسانند.
محمد صادق حمیدیان افزود: ایده های بزرگ خلاقانه و جدید در جوانان استان فارس وجود دارد انجمن جوانان کارآفرین استان باید این ظرفیت ها را شناسایی و مسیر آموزش و رشد آنها را هدایت کند.
وی بیان کرد: تبدیل کردن ایده ها به کسب و کار موفق کار بزرگ و ارزشمندی است و ضمن اینکه بسیاری از ایده های جوانان ما می تواند یاری دهنده واحدها و بنگاه های بزرگ تولیدی استان و کشور باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.