صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / میزبانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اما بدون تیم مدعی

میزبانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اما بدون تیم مدعی

تبریز در حالی میزبان سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران –آذربایجان است که تیمش در این رقابتها مدعی نیست.

رقابت‌های بین المللی دوچرخه سواری - تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: با توجه به اینکه نزدیک ۲سال است رکابزنان یک ریال هم دریافت نکرده اند، سه، چهار نفر از این تیم جدا شدند و به تیم های خارجی پیوستند نظیر خلیل خورشیدی و حمید پورهاشم. میرصمد پورسیدی هم در تدارک رفتن است و حق هم دارند چون وضعیت تیم بلاتکلیف است و پولی هم پرداخت نشده است.

او ادامه داد: اگر در تور آذربایجان شرکت کنیم، شش نفر را داریم تا تیم بتواند در این رقابت شرکت کند اما از آنجا که رکابزنان مسابقه نرفتند و به دلیل بلاتکلیفی تمرینات منظمی هم نداشتند، تیمی سرحال که بتواند عرض اندام کند، قطعا نخواهیم داشت.

میزبانی با اشاره به وضعیت دوچرخه سواری جاده و افت ایران در رنکینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تاکید کرد: دوچرخه سواری در وضعیت قرمز قرار دارد و این برمی گردد به عملکرد چندین ساله فدراسیون دوچرخه سواری. مشکلات اساسی باید حل شود تا دوباره شاهد رشد دوچرخه سواری باشیم در غیر این صورت اگر با همین روند جلو برویم وضعیت بدتر از این نیز خواهد شد. البته خود من کم کم به فکر کنار گذاشتن ورزش قهرمانی هستم. سالهای زیادی در دوچرخه سواری بودم و با ین وضعیت هم آینده روشنی برای دوچرخه سواری نیست. سال آینده که انتخابی المپیک آغاز می شود آن موقع مشخص می شود گرفتن سه سهمیه المپیک چه کاربزرگی بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.