صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دالایی لاما: از دهه ۱۹۹۰ از سواستفاده‌های جنسی استادان مذهب بودایی اطلاع داشتم
دالایی لاما: از دهه ۱۹۹۰ از سواستفاده‌های جنسی استادان مذهب بودایی اطلاع داشتم

دالایی لاما: از دهه ۱۹۹۰ از سواستفاده‌های جنسی استادان مذهب بودایی اطلاع داشتم

دالایی لاما، رهبر معنوی بودایی‌های تبت فاش کرد که از دهه ۱۹۹۰ از ارتکاب سواستفاده های جنسی از جانب استادان مذهب بودایی اطلاع داشته است.

دالایی‌لاما

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دالایی لاما، رهبر معنوی بودایی‌های تبت که مورد تحسین میلیونها پیرو مذهب بودایی در جهان است، این موضوع را در سفر چهار روزه خود به هلند مطرح کرد. او در جریان این سفر خود با قربانیان سواستفاده‌های جنسی ارتکاب یافته از سوی این استادان مذهب بودایی دیدار کرد.

او این دیدار را در پاسخ به یک درخواست از سوی این قربانیان برای دیدار با وی انجام داد. دالایی لاما در اظهاراتش خطاب به یک شبکه هلندی در جریان این سفر گفت: من از قبل هم از وقوع این اعمال اطلاع داشتم و چیز جدیدی نبودند.

او ادامه داد: ۲۵ سال پیش کسی در جریان یک کنفرانس برای استادان بودایی در شهر دارامسالا (شهری در شمال هند که محل زندگی در تبعید دالایی لاما است) به مشکل سواستفاده‌های جنسی اشاره کرد.

او تاکید کرد: کسانی که مرتکب سواستفاده‌های جنسی می‌شوند هیچ اهمیتی به آموزه‌های بودا نمی‌دهند. بنا بر این حالا که همه چیز نزد مردم علنی شده این افراد ممکن است نگران شرمساری خود باشند.

این اظهارات دالایی لاما در حالی مطرح شده که قرار است رهبران معنوی تبت در ماه نوامبر در دارامسالا دیدار داشته باشند.

دالایی لاما اظهار کرد: این افراد باید همان موقع به فکر این شرمساری می‌بودند. من فکر می‌کنم که رهبران مذهبی باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.