صفحه اصلی / سرخط خبرها / امید به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا داریم
امید به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا داریم

زهرا بیگم:

امید به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا داریم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان معلول اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به این که در این دوره از بازیها تنها امکان اعزام 2 ورزشکار زن وجود دارد، تمام تلاشمان کسب مدال دوبل در این دوره از بازیهاست.

 

زهرا بیگم میر بابایی با اشاره به اعزام مریم علیزاده و الهام چزایی دو ورزشکار تنیس روی میز معلولان در کلاس ۳ به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: این دوره از بازیهای تنیس‌روی میز معلولان در بخش انفرادی، تیمی، دوبل و میکس دوبل برگزار خواهد شد، اما به دلیل عدم شرکت ورزشکاران مرد ایران، تنها در دو ماده تیمی و دوبل مسابقه می‌دهیم. البته با توجه به این که ورزشکاران ما تجربه حضور در دو دوره بازیهای پاراآسیایی را دارند امید زیادی به کسب مدال نقره در بخش دوبل داریم و اگر همانند دوره قبل که با بدشانسی مدال را از دست دادیم، این دوره اتفاقی رخ ندهد حتما برای کسب مدال در جاکارتا حاضر خواهیم شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی از چین، کره، هنک کنگ و تایلند به عنوان حریفان اصلی ایران در این دوره از بازیهای پاراآسیایی نام برد و گفت: چین و کره حرف اول را در تنیس روی میز زنان می‌زنند و همیشه جایگاه اول و دوم را در این رشته به خود اختصاص می‌دهند. با تمرینات خوبی که در این مدت داشتیم هدف گذاری اصلی ما کسب مدال است و برای رسیدن به این موفقیت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان معلول اضافه کرد: چون سیاست اصلی کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازیهای پاراآسیایی کسب مدال است، به همین خاطر تلاش کردیم بهترین ورزشکاران خود را در کلاس ۳ راهی جاکارتا کنیم تا روی سکو قرار بگیریم.

وی در پایان افزود: برای آماده‌سازی تیم هفته‌ای ۳ جلسه و روزی ۳ ساعت تمرین داریم و ورزشکاران از نظر تکنیک و تاکتیک در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.