صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / حمایت از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خبر داد

حمایت از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد.

 عیسی قهرمانی چابک با تاکید بر اهمیت رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی اظهار کرد: در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت جوان کشور در سن اشتغال قرار دارند و در همین راستا می‌توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه اشتغال جوانان در شهرهای مختلف کشور را فراهم کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را شاه کلید اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: قطعا حمایت از تولید کالای با کیفیت داخلی، علاوه بر عزت اقتصادی پلی به سوی استقلال و عدم وابستگی کشور است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه طی سال های اخیر حمایت از اشتغال جوانان و تولیدکنندگان همواره در صدر برنامه های بانک شهر قرار داشته است،تصریح کرد:یکی از اقدامات مهم بانک، به کارگیری سرمایه شهروندان در شهرهای خود و در راستای حمایت از پروژه های شهری بوده است که توانسته زمینه اشتغالزایی بسیاری از جوانان را فراهم کند.
قهرمانی چابک تصریح کرد: بانک شهر تلاش دارد با درنظر گرفتن تسهیلات مناسب، شرایطی را برای تولیدکنندگان مهیا کند تا این قشر بتواند اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را وارد بازار کند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.