صفحه اصلی / استان ها / سمنان / پیدا شدن معاون وزیر و ۴ کارشناس وزارت راه در کویرهای سمنان
پیدا شدن معاون وزیر و ۴ کارشناس وزارت راه در کویرهای سمنان

پیدا شدن معاون وزیر و ۴ کارشناس وزارت راه در کویرهای سمنان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از پیدا شدن معاون وزیر راه و چهار کارشناس همراه وی در کویرهای استان سمنان خبر داد.

پیدا شدن کارکنان وزارت راه

«ایرج رئیسیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پنج نفر از مسئولان و کارشناسان وزارت راه که برای بازدید از یک پروژه استان اصفهان راهی منطقه شده بودند، با همکاری امدادگران هلال‌احمر و تیم مدیریت بحران پیدا و منتقل شدند.

وی با بیان این‌که تیمی از وزارت راه به سرپرستی سید حسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی به منطقه اعزام و گرفتار کویرهای مرزی استان می‌شوند، افزود: این افراد از استان سمنان وارد کویرهای سمنان شده و گم شدن آن‌ها صحت دارد بلکه به‌منظور بازدید از محور «جندق – گرمسار» در استان سمنان راهی این منطقه می‌شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان نبود پوشش تلفن همراه را عامل قطع شدن ارتباط با آن‌ها دانست و گفت: ارتباط این افراد با تاریک شدن هوا در شب گذشته و نبود پوشش تلفن همراه قطع می‌شود.

رئیسان با بیان این‌که اداره‌کل راه و ترابری استان از دسترس خارج شدن این افراد را ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با مدیریت بحران اطلاع‌رسانی کردند، گفت: بلافاصله تیم‌های امدادی هلال‌احمر و تیم‌هایی از محیط‌زیست و افراد آشنا به منطقه به آنجا اعزام شدند.

وی با بیان این‌که سرانجام معاون وزیر راه ساعت ۳ بامداد موفق به تماس با راه و ترابری شد، ادامه داد: به‌دنبال این تماس با موقعیت‌یابی ماهواره‌ای محل استقرار آن‌ها شناسایی شد.

رئیسیان با بیان این‌که هر پنج نفر در سلامت کامل هستند، یادآور شد: این مسئولان و کارشناسان وزارت راه هم‌اکنون در ادامه مأموریت خود در حال بازدید از برخی پروژه‌ها و زیرساخت‌های راه در شهرستان گرمسار هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.