صفحه اصلی / استان ها / کردستان / مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند
مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر تشریح اقدامات دشمنان بر ضداسلام گفت: مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود الله‌مرادی، در همایش تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر یگان‌های نظامی و دستگاه های قضایی استان که امروز،۲۲ شهریورماه در دادگستری استان برگزار شد، با تأکید بر تشریح اقدامات دشمنان بر ضداسلام اظهار کرد: مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند.

وی افزود: ما مسئولان نظام باید به امام و رهبری پا ی بند بود و تا آخر در این راه ایستادگی کنیم و هیچگاه نباید در این راه اغماض و کوتاهی کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: متاسفانه مسئولان با عدم اطلاع‌رسانی مناسب بعضی واقعیات در خصوص افرادی که چندی پیش به دلیل ترور و قتل، اعدام شدند، زمینه هجمه گروهک‌های مخالف نظام اسلامی را فراهم کردند تا با مظلوم‌نمایی چهره‌های اعدامیان را پاک نشان دهند و احساسات مردم را برانگیزند تا جامعه را با ضدارزش‌های خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه همان افرادی که تا دیروز از طریق آمریکا و اسرائیل حمایت می شدند امروز به دنبال ضربه زدن به مردم کردستان هستند، اعلام کرد: سرکرده گروهک‌های ضد نظام بچه‌های مظلوم کردستان را فریب می‌دهند و آنها را در کوه‌ها به بهانه مبارزه به کشتن می‌دهند و خودشان در بهترین کشورهای اروپایی در حال خوشگذرانی هستند و مردم نیز که واقعیت را نمی‌دانند ناخواسته به حمایت از آنها می‌پردازند.

الله‌مرادی با اشاره به شهادت ۱۱ نفر در روستای دری مریوان که چندی پیش توسط گروهک‌های ضدانقلاب صورت گرفت، ادامه داد: افرادی که چند روز پیش اعدام شدند از همین گروهک‌ها بودند که چندین نفر را به قتل رسانده بودند و اکنون به دلیل عدم تشریح چهره واقعی آنان برای مردم از سوی جامعه مورد حمایت قرار گرفته‌اند که باید در این زمینه آگاه سازی شود.

وی با بیان اینکه گروهک‌های ضدانقلاب به خیال باطل خود اگر آنها هر کاری دلشان بخواهد می توانند در این کشور انجام دهند و ما با آنها کاری نداریم، افزود: حمله موشکی سپاه به مقر آنها نشان داد که ما همواره آماده هستیم تا هر کسی که بخواهد در مقابل نظام اسلامی قد علم کند، بایستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: سازمان های نظامی، انتظامی و دستگاه های قضایی می‌توانند به صورت ویژه در اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر ما را کمک کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.