صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / صدا و سیما مروج فرهنگ رفاه طلبی و تجمل گرایی می باشد
صدا و سیما مروج فرهنگ رفاه طلبی و تجمل گرایی می باشد

صدا و سیما مروج فرهنگ رفاه طلبی و تجمل گرایی می باشد

شهرکرد-محمدجواد محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ رفاه ، راحت طلبی و اشرافی گری بدست خودمان و بدست نهادی همچون صدا و سیما که یک نهاد ارزشی است نهادینه و باب شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، شورای فرهنگ عمومی شامگاه چهارشنبه با حضور حجت الاسلام و السملمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ، اقبال عباسی استاندار و دیگر مسئولان فرهنگی در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در چهارمحال و بختیاری گفت: تولید محتوا بسیار مهم است و تولیدات صدا و سیما نیز باید دارای محتوای فرهنگی باشد، فرهنگی که از جان انسان نشأت می گیرد که جان ما همان اسلام است.
حجت الاسلام نکونام افزود: اما اینکه این جشنواره در خارج از مرکز استان برگزار شد جای اعتراض دارد و به این بهانه که در مرکز استان مکان مناسبی برای برگزاری این جشنواره وجود ندارد این جشنواره به خارج از شهرکرد برده شد باعث شد فرصتی که برای شناساندن شهرکرد بعنوان مرکز استان داشتیم از دست برود.
وی افزود: اینکه نتوانیم پذیرای هزار نفر مهمان در مرکز استان باشیم یک کسر شأن برای مرکز استان و استان است.
امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: منطقی که برای برگزاری این جشنواره در خارج از استان وجود داشت با منطق جمهوری اسلامی مطابقت ندارد، اینکه بخواهیم مهمانان این جشنواره در رفاه مطلق باشند اصلا قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم این مسئله به یک فرهنگ تبدیل شود.
نکونام تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ رفاه ، راحت طلبی و اشرافی گری بدست خودمان و بدست نهادی همچون صدا و سیما که یک نهاد ارزشی است نهادینه و باب شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: متاسفانه در جریان برگزاری جشنواره تولیدات صداو سیما رسانه ملی نتوانست ظرفیت ها و مرکز استان را بخوبی معرفی نماید، که این جای تاسف و تاثر است.
نکونام خاطر نشان ساخت: صدا و سیما باید مروج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی باشد نه بدنبال رفاه طلبی و تجمل گرایی که در جریان این جشنواره به آنچه توجه نشد سبک زندگی اسلامی و بیان آموزه های دینی و اسلامی بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خاتمه گفت: صدا و سیما باید یک تغییر اساسی و مهم در رفتار ، عملکرد و برنامه های خود بدهد با این سبک و سیاق راه به جایی نخواهد برد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.