چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب باید به بهترین نحو استخراج و تبیین شود
دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب باید به بهترین نحو استخراج و تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد

دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب باید به بهترین نحو استخراج و تبیین شود

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف علم، فناوری و اختراعات رتبه‌های جهانی زیادی دارد که باید برای مردم کشور و دنیا تبیین شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز پنجشنبه در نشست شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمامی تلاش ها صورت گرفته تا امروز و فعالیت های دبیرخانه شورا، کارگروه ها و شهرستان ها جای تقدیر و تشکر دارد اما با توجه به گزارش ارائه شده به نظر می رسد هنوز آنچنان که باید در مسیر تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب قرار نگرفته ایم که با توجه به این مسئله، کارگروه ها و کمیته ها باید با انگیزه ای بسیار بالا تلاش های گسترده داشته و نگاه ها به این مسئله مهم نافذتر و عمیق تر باشد.
حجت الاسلام نکونام افزود:تمامی کارگروه ها باید تلاش کنند و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را در تمامی زمینه ها استخراج کنند.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف علم، فناوری و اختراعات رتبه‌های جهانی زیادی دارد که باید برای مردم کشور و دنیا تبیین شود.
امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: هیچ مظلومیتی برای انقلاب بالاتر از این نیست که کارکردها و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مغفول بماند و آنچنان که باید برای مردم تبیین و معرفی نشود.
حجت الاسلام نکونام افزود: پس در این شرایط وظیفه سنگینی بر دوشمان است و اگر بخواهیم خون شهداء را زنده نگهداریم معرفی دستاوردهای انقلاب یکی از عرصه هاست و با توجه به اینکه فرصت کمی باقی مانده باید با یک تلاش مضاعف جلسات را بصورت مرتب تشکیل و کارگروه ها را فعال و تقویت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ۴ محور کارکردها، اولویت ها، آسیب ها و تهدید ها و چشم اندازها باید در تبیین دستاوردهای انقلاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.