چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام‌حذفی نیست
جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام‌حذفی نیست

جلالی: تفاوتی بین لیگ و جام‌حذفی نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است برایش تفاوتی بین لیگ برتر و جام‌حذفی وجود ندارد.

مجید جلالی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در جام حذفی فوتبال اظهار کرد:‌ می‌گویند مدل بازی و به‌کارگیری روش‌ها در جام حذفی فرق می‌کند اما چیزی که ما می‌بینیم تفاوتی بین لیگ و جام حذفی نیست. تنها تفاوت این دو تورنمنت این است که برخی از تیم‌ها جام حذفی را جدی گرفته و برخی جدی نمی‌گیرند. این به باشگاه و مربی بستگی دارد. ما طی صحبتی که با بازیکنان داشتیم، خوشحالی خودمان را به خاطر بازی با یک تیم لیگ برتری در اولین گام جام حذفی ابراز کردیم. این برای ما خیلی بهتر است و امیدواریم بهره برداری لازم را از درون این بازی برای آینده داشته باشیم.

او تاکید کرد: جدی گرفتن جام حذفی، یک محصول مشترک است و به صورت انفرادی به باشگاه، بازیکن یا مربی بستگی ندارد اما دوست داریم ما در این وادی هم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد مصاف با پارس جنوبی گفت: این مسیری است که اگر بخواهی به جایی برسی باید آن را طی کنی. خودم از این قرعه استقبال می‌کنم و آن را بدشانسی نمی‌دانم. بازیکنان هم از بازی با تیم لیگ برتری استقبال می‌کنند. پارس جنوبی هم فصل پیش و فصل جاری اثبات کرده که تیم خوبی است. این تیم با این که بازیکنان زیادی از دست داده اما همچنان تیم خوبی است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.