گفته می شود که اپل با روزنامه های بزرگ در مورد اضافه کردن محتوای آنها به سرویس تکسچر مذاکراتی را به انجام رسانده است و طبق آن قرار است محتواهای روزنامه هایی مانند نیویورک تایمز، Recode، وال استریت ژورنال، واشنگتن پست و… بخشی از محتواهای این سرویس شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، اپل اوایل سال برنامه داشت که این سرویس را با دیگر سرویس ها مانند موسیقی، برنامه های تلویزیونی، اخبار و محتوای مجله برای مشترکین خود در آمازون پرایم ترکیب کند.
در حال حاضر نمیتوان در مورد آینده تولید محتوای این شرکت در فضای مجازی اظهارنظر دقیقی کرد. معلوم نیست با سیستم پرداخت حق اشتراک و حذف تبلیغات، آیا میتوان کاربران بیشتری را به مطالعه خبرها و مقالات تشویق کرد یا خیر. همچنین معلوم نیست که چه تعداد از کاربران به محتوای تولید شده در چنین سرویس هایی همچون تکسچر، توجه نشان می دهند.
دسترسی نامحدود به ۲۰۰ مجله
سرویس تکسچر اجازه دسترسی نامحدود به بیش از ۲۰۰ مجله در ماه را به قیمت ۷ یورو را فراهم خواهد کرد که نام مجله هایی مانند فوربس، پیپل، Wired، آتلانتیک و نشنال جئوگرافیک به چشم می خورد. همچنین اپل می خواهد اپلیکیشن این سرویس را برای استفاده روزانه کاربران راه اندازی کند.
هنوز مشخص نیست که آیا اپل محتوای بخشی از روزنامه را به عنوان بخشی از برنامه اشتراک ماهانه ۱۰ دلاری در اختیار کاربران قرار می دهد یا کل محتوا را. در صورت در اختیار گذاشتن کل محتوا نیز امکان افزایش این رقم وجود دارد.
سرویس تکسچر، مدل اشتراکی برای کاربران در پیش گرفته است. آنها بدون دریافت آگهی تبلیغاتی، می توانند با هزینه اشتراک ۱۰ دلار در ماه، خبرهای مورد نظر خودشان را بخوانند. اما در پس این موضوع همه چیز به صورت دقیق بررسی می شود تا ببینند کاربران کدام خبرها و مقاله ها را بیشتر مطالعه می کنند و تمایل دارند در چه موضوعاتی بیشتر هزینه کنند.
اواخر سال گذشته بود که اپل درصدد خرید سرویس تکسچر برآمد. سرویس تکسچر، سرویس اشتراک مجله های مختلف است که کاربران با پرداخت حق اشتراک ماهانه می توانند به محتوای مجلههای بسیاری دسترسی پیدا کنند. به نوعی سرویس تکسچر، نتفلیکس مجله ها است. اپل می خواهد با این کار انقلابی در تولید محتوا به انجام رسانده و علاقه مندان بیشتری را وارد سرویسش کرده و آنها را به خواندن تشویق کند.