صفحه اصلی / سرخط خبرها / ممنوعیت حفاری در معابر شمال شرق تهران
ممنوعیت حفاری در معابر شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد

ممنوعیت حفاری در معابر شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ تهران با اشاره به پیش رو بودن ماه مهر و طرح استقبال از مدارس گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید عملیات حفاری از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه در مسیرهای منتهی به مدارس متوقف می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  سید علیرضا حسینی پاکسازی مسیر دانش آموزان همزمان با فرا رسیدن ماه مهر را امری ضروری دانست و اظهارکرد: به منظور سهولت در تردد و حفظ ایمنی دانش‌آموزان درسال تحصیلی جدید و تغییر رفتار ترافیکی معابر به شرکت‌های خدماتی اعلام و ابلاغ شد تا کلیه عملیات حفاری در محدوده معابر متوقف و نسبت به پاکسازی مسیر حفاری اقدام شود.

شهردار منطقه ۴ از تعمیر و تجهیز مدارس سطح این منطقه با هدف حمایت از مدارس و بهبود وضعیت عمرانی در مدارس خبر داد و گفت: حمایت از مدارس با هدف تعامل و هم افزایی چندجانبه بیشتر در زمینه رسیدگی به امور مدارس منطقه، عملیات ترمیم و مرمت آسفالت معابر در قالب عملیات روکش آسفالت در مدارس منطقه اجرایی شد.

وی در ادامه از زمان‌بندی اجرای عملیات عمرانی خبر داد و گفت: در حال حاضر برداشت حجم عملیات مورد نیاز در محدوده مدارس به پایان رسیده است و تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران،حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات عمرانی مستمر قبل از سال تحصیلی جدید ، زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس ، تسهیل عبور و مرور دانش آموزان ، والدین ، کارکنان مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم می کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

۱.۸ میلیون سهامدار از طریق سجام سود دریافت کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول تیرماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.