صفحه اصلی / اصناف / ششمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف بجنورد برگزار شد
ششمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف بجنورد برگزار شد

ششمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف بجنورد برگزار شد

ششمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی با حضور رئیس سازمان صمت، رئیس اتاق اصناف، رئیس پلیس امنیت استان، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی، معاون سازمان صمت و روسای محترم اتحادیه های صنفی برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس اتاق اصناف بجنورد ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) و خوشآمد گویی به اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیت های اتاق اصناف بیان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، مهدی امیدوار در خصوص دستور کار جلسه اعم از بحث و تبادل نظر پیرامون واگذاری مکان پیلوت به شرکت بیمه، پاسخگویی به موقع اتحادیه های صنفی به مکاتبات، پیگیری تداخل صنفی با تشکیل کمیسیون مربوطه تهیه و ابلاغ چارت سازمانی اتاق اصناف، همکاری با ادارات و دستگاه های مرتبط برای راه اندازی کسب و کارهای نوین و مجازی، اطلاع رسانی توسط اتحادیه ها به اعضای تحت پوشش به منظور نصب اتیکت متحدالشکل و صدور فاکتور فروش، راه اندازی اتوماسیون اداری، دریافت حق عضویت توسط اتحادیه ها و اتاق اصناف، شناسایی و معرفی صنوف فاقد پروانه کسب گزارشی ارائه کرد. وی در ادامه برنامه ها و فعالیت های اتاق اصناف در خصوص ماه محرم از جمله سیاه پوش کردن بازار، برگزاری جلسات تخصصی با موضوع امربه معروف و نهی از منکر، ارسال روزانه پیامک و برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالی مطالبی بیان کرد. در این جلسه چند تن از روسای اتحادیه‌های صنفی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسایل و مشکلات صنوف بیان کردند . در ادامه ، رئیس سازمان صمت ضمن تشکر از حضور روسای اتحادیه های صنفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: مطالب و اظهار نظرها باید با دقت و به صورت منصفانه بیان شود. نیکدل توضیحاتی در خصوص نظارت بر اتحادیه های صنفی توسط اتاق اصناف براساس ق.ن.ص، نصب اتیکت قیمت و صدور فاکتور فروش توسط واحدهای صنفی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و الزام اتحادیه ها به پیگیری برای صدور پروانه کسب و اطلاع رسانی اتحادیه ها به اعضای تحت پوشش به منظور ثبت تمام انبارها و اعلام موجودی در سامانه جامع انبارها اشاره کرد. وی همچنین با ذکر این مسئله که بدلیل استقبال نکردن متقاضیان و شرایط بازار نمایشگاه فروش کالای پاییزه لغو شد، افزود: با برگزاری فروش فوق العاده و همکاری اتحادیه های صنفی خواربارفروشان ، پوشاک فروشان ، فروشندگان کیف و کفش ، لوازم التحریر و مرغ و گوشت و تعیین اعضای زیر مجموعه نسبت به برگزاری فروش فوق العاده اقدام کنند. نیکدل همچنین توضیحاتی در خصوص زمان پاسخگویی به درخواست های اخذ پروانه کسب و فرآیند تعیین شده در زمان مقرر و دریافت حق عضویت سالانه براساس ق.ن.ص بیان کرد. وی همچنین در خصوص تصمیمات و اقدامات کارگروه تنظیم بازار به منظور توزیع گوشت گرم استرالیایی و منجمد ارائه داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.