صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / بسیاری از دانش‌بنیان‌ها وارد بورس می‌شوند
بسیاری از دانش‌بنیان‌ها وارد بورس می‌شوند

بسیاری از دانش‌بنیان‌ها وارد بورس می‌شوند

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به موفقیت‌ها و رونق شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: بزودی بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان وارد بورس می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، سورنا ستاری شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران، رؤسا، فعالان دانش‌بنیان، فناوران و نخبگان استان گلستان با اشاره به فعالیت ۳۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور، اظهار کرد: سال گذشته شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات داشتند.

وی با اشاره به ثبت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان تراکنش مالی در بانک مرکزی در سال گذشته تصریح کرد: بانک‌ها امروز به این نتیجه رسیدند که دیگر نباید بر روی سیستم سنتی سرمایه‌گذاری کنند و باید در زمینه‌های بانکداری الکترونیکی سرمایه‌گذاری کنند.

ستاری با بیان اینکه استارتاپ‌های زیادی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: کپی کردن ایده شخص دیگر، محکوم به شکست می‌شود.

وی بیان کرد: در استان گلستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گیاهان دارویی،‌ گردشگری، کشاورزی و آی تی و غیره وجود دارد که بستر مناسبی برای استارتاپ‌ها است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ناامید کردن کارآفرین را اشتباه دانست و تاکید کرد: پایین کشیدن کرکره کارآفرین، خیانت به کشور است.

ستاری یادآور شد: پارک علم و فناوری یک محیط فیزیکی نیست؛ هر جای شهر را می‌توان پارک علم و فناوری دانست. در ایجاد یک کسب و کار، داشتن محیط مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید با کسب‌وکارهای جدید جنگید، گفت: باید به جوانانمان اعتماد کنیم. امسال استارتاپ‌های خوبی را در حوزه بهداشت خواهیم داشت.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار کرد: تا دو سه سال گذشته وقتی درباره شرکت‌های دانش بنیان صحبت می‌کردیم، به ما می‌خندیدند اما امروز این شرکت‌ها به درآمدهای زیادی دست یافته‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.