شاید تصور اینکه برند بزرگترین هلدینگ ارتباطاتی کشور و با سابقه ۶۵ سال فعالیت تا امروز ثبت نشده باشد، برای بسیاری تعجبآور و غیرقابل قبول باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، اما این شرکت اعلام کرده با توجه به گستردگی حوزه فعالیتش و لزوم حفاظت از مالکیت معنوی تمام محصولات و سرویسهای وابسته به شرکت مخابرات ایران و همچنین در جهت صیانت و تقویت هویت برند این شرکت، برندش را در اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت صنعتی سازمان اسناد و املاک کشور به ثبت رسمی رسانده است.
بر اساس این گزارش، ثبت این برند با توجه به ارزش ذاتی و شناخته شده بودن برند مخابرات در بین تمام مشتریان و جامعه، باعث حفظ و حراست از ارزش معنوی و حقوق انحصاری برند شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور خواهد شد.