سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / امکانات اولیه برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد فراهم است

مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

امکانات اولیه برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد فراهم است

مدیر مناطق ویژه اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: زیرساخت‌های اولیه برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی فراهم است.

به گزارش کسب و کار نیوز، «علیرضا جعفری» در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بجنورد افزود: مسئولان مرتبط با سرمایه‌گذاری استان شرایطی را فراهم آورند تا متقاضیان سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از امکانات بالقوه و بالفعل استان بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مزایای استقرار در مناطق ویژه اقتصادی بسیار زیاد بوده و شرایط سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کند.

مدیر مناطق ویژه اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: امکانات جذب سرمایه‌گذار در خصوص احداث انبار و انبارداری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد فراهم شود.

جعفری گفت: تعداد ۹ منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد که سازمان متولی آن شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی نیز در این بازدید گفت: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به‌علت برخورداری از شش ماه تنفس و نزدیکی به مرکز استان شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

سیاوش وحدت افزود: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از جمله معدود مناطق ویژه‌ای است که دارای زون آموزشی می‌باشد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی می‌توانند در این منطقه مستقر شوند.

مدیر مناطق ویژه اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی از منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، واحد صنعتی تولید شیشه سکوریت و ساختمان مرکز فناوری و کسب و کار در شهرک صنعتی بیدک بازدید کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.