صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان ایران (Ifex) برگزار می شود
نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان ایران (Ifex) برگزار می شود

مهر ماه امسال در تهران

نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان ایران (Ifex) برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، غذاهای دریایی و صنایع وابسته ایران (Ifex) از ۱۱ الی ۱۴ مهر ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین رویداد تجاری در حوزه غذای دریایی است.

غرفه‌داران انواع ماهی، غذای دریایی و محصولات یا خدمات مرتبط با غذای دریایی را در معرض فروش می‌گذارند. نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، غذاهای دریایی و صنایع وابسته ایران بهترین بازار غذاهای دریایی در کشور و خاورمیانه است که در آن خریداران و تامین‌کنندگان غذاهای دریایی از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا ارتباطات خود را گسترش داده و در بازار پر سود ایران و خاورمیانه به تجارت بپردازند. این نمایشگاه فرصتی برای شماست تا محصولات جدید را پیدا کنید، منبع تمام تنوع‌های غذای دریایی، محصولات، خدمات و تجهیزات غذای دریایی از سراسر جهان را بیابید‌ و با افراد متخصص این صنعت ارتباط برقرار کنید و بهترین تجربیات را به اشتراک بگذارید. نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، غذاهای دریایی و صنایع وابسته ایران ترکیبی از خریداران کلیدی و شرکت‌های رده بالا را از حوزه خلیج فارس و نیز مناطق بین‌المللی دیگر به خود جذب می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اخبار نمایشگاه، اهداف برگزاری نمایشگاه شیلات و آبزیان ایران عبارت از ایجاد بستر مناسب به جهت همکاری، سرمایه‌گذاری بخصوص سرمایه‌گذاران خارجی در صنعت شیلات کشور، عرضه توان‌مندی‌های کشور در زمینه صنعت شیلات و آبزیان، بستر سازی مناسب به جهت صادرات محصولات شیلاتی و آبزیان، ایجاد تناسب میان منابع و بهره‌برداران در حوزه صیادی و ارائه آخرین دستاوردهای آن، ایجاد زمینه اشتغال بیش‌تر در صنعت شیلات کشور، فرهنگ‌سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی و هماهنگی‌های بیش‌تر میان سازمان‌ها و تشکل‌های مربوطه است‌.

گروه‌های کالایی نمایشگاه صنایع غذایی ایران شامل مواردی چون تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات صیادی، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان تجهیزات پرورش و نگهداری آبزیان، فرآوری محصولات شیلاتی، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان غذاهای دریایی، تکثیر و تولیدکنندگان بچه‌ماهی، تاسیسات و تجهیزات برودتی مرتبط با صنعت، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات و ادوات تصفیه‌های آب، صنایع بسته‌بندی، تولیدکنندگان خوراک آبزیان و مواد غذایی مکمل آبزی‌پروری، تولیدکنندگان ماشین‌آلات حمل و نقل و انتقال آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی، پرورش‌دهندگان آبزیان، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم، ارائه و خدمات تجهیزات ماهیگیری (تفریحی)، صنایع پایین‌دستی دریایی مرتبط، ارائه و خدمات دام‌پزشکی و بهداشت است‌.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.